Administrator - Biuro Helpdesk w Centrum Informatyki - Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badaczy
10061/2024
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy już od 1919 roku prognozuje pogodę, prowadzi analizy i prace badawcze. Pogoda i klimat to jeden z najważniejszych tematów we współczesnym świecie. Jesteśmy Instytutem skupiającym wysokiej klasy profesjonalistów oraz posiadamy niezbędną infrastrukturę. Naszą misją jest informowanie społeczeństwa i organizacji o warunkach atmosferycznych - meteorologicznych i hydrologicznych, zmianach klimatu oraz wszystkich czynnikach wpływających na aktualną pogodę w Polsce. Jesteśmy członkiem wielu organizacji międzynarodowych. Reprezentujemy Polskę na forum WMO (Światowa Organizacja Meteorologiczna) czy EUMETSAT (Europejska Organizacja Eksploatacji Satelitów Meteorologicznych). Uczestniczymy w pracach badawczych od Arktyki po Afrykę. Praca w Instytucie to szereg wyzwań we współpracy z najwyższej klasy specjalistami.
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Administrator Biuro Helpdesk w centrum Informatyki Administrator Biuro Helpdesk w Centrum Informatyki
Miejsce pracy: Poznań, ul. Dąbrowskiego 174/176
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows, w szczególności Windows 10, 11; Podstawowa znajomość systemów Linux; Znajomość budowy i obsługi komputerów oraz sprzętu peryferyjnego; Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych i środowiska Active Directory Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów o profilu informatycznym;Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej; Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych; Komunikatywność, cierpliwość, odpowiedzialność i zaangażowanie; Zrozumienie i przyjazne podejście w relacjach z użytkownikiem oraz umiejętność pracy w zespole
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Instalowanie, konfigurowanie i weryfikacja poprawności działania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania Diagnoza, naprawa elementów infrastruktury teleinformatycznej; Udział w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania infrastruktury teleinformatycznej Prowadzenie wsparcia technicznego (2 linia wsparcia) dla pracowników Instytutu Praca w systemie ticketowym Przygotowywanie dokumentów dotyczących funkcjonowania infrastruktury teleinformatycznej; Udział w zakupach, utrzymywaniu rejestrów zasobów informatycznych oraz przeprowadzaniu inwentaryzacji;