PROMAG S.A.
PROMAG S.A. (www.promag.pl) to wiodący na rynku dostawca systemów magazynowych oraz sprzętu transportu wewnętrznego. Od prawie 40 lat wyznaczamy standardy polskiej logistyki wewnętrznej łącząc bogate doświadczenie z nowoczesnością stosowanych rozwiązań. W dążeniu do doskonałości, do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, aby znaleźć najbardziej korzystne rozwiązanie. Firma posiada rozwiniętą sieć sprzedaży opartą na doradztwie technicznym i obsługą na najwyższym poziomie.

Młodszy Specjalista ds. Przeglądów Systemów Regałowych

10129/2024

PROMAG S.A. (www.promag.pl) to wiodący na rynku dostawca systemów magazynowych oraz sprzętu transportu wewnętrznego. Od ponad 40 lat wyznaczamy standardy polskiej logistyki wewnętrznej łącząc bogate doświadczenie z nowoczesnością stosowanych rozwiązań. W dążeniu do doskonałości, do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, aby znaleźć najbardziej korzystne rozwiązanie. Nasz zespół to ludzie pełni pasji, którzy nieustannie napędzają świat przemysłu do rozwoju oraz tworzą nowe technologie. Dołącz do nas.
OFERUJEMY:
• pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
• stały kontakt z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi
• umowę o pracę
• dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover
• dofinansowanie do karty Multisport
• dofinansowanie do obiadów
• ubezpieczenie na życie
• ubezpieczenie z funduszem emerytalnym (warunek: umowa na czas nieokreślony, min. 2 lata stażu w firmie)
• bony świąteczne, nagrody jubileuszowe
• program poleceń pracowniczych (możliwość uzyskania premii za polecenie kandydata do pracy)
• wyjazd integracyjny
Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do aplikowania poprzez stronę www.promag.pl, zakładka Kariera/Aktualne oferty pracy, link: https://promag.pl/kariera/mlodszy-specjalista-ds-przegladow-systemow-regalowych/


Wymagania

  • doświadczenie lub staż na podobnym stanowisku w doradztwie technicznym (serwis, handel, zakupy)
  • wykształcenie wyższe techniczne (mile widziana budowa maszyn, projektowanie)
  • zdolność logicznego myślenia oraz wyobraźnia przestrzenna
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami
  • wysoka motywacja, samodyscyplina
  • gotowość do wyjazdów służbowych (około 2-3 dni w tygodniu)
  • umiejętność obsługi komputera (mile widziana znajomość programu AutoCad)

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • realizacja zadań związanych z obsługą serwisową systemów regałowych
  • wykonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego regałów
  • opracowywanie raportów z przeglądów
  • nadzorowanie dokumentacji technicznej i handlowej
  • współpraca, wsparcie oraz doradztwo techniczne dla przedstawicieli handlowych
  • współpraca z dostawcami, negocjowanie warunków współpracy
  • współpraca z sekcją logistyki przy nadzorowaniu dostaw (opiniowanie reklamacji dostaw, eliminowanie wyrobów niezgodnych, zwroty do dostawców)

Szczegóły

Oferta ważna do
2024-12-21
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Technika/Inżynieria
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Inżynieria zarządzania,Logistyka,Mechanika i budowa maszyn,Mechanika i budowa pojazdów,Transport,Zarządzanie i inżynieria produkcji
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.