Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o. jest liderem na rynku usług przewozowych miasta Poznania i okolic. Do zadań naszego przedsiębiorstwa należy przede wszystkim realizacja usług przewozowych zamówionych przez ZTM, zarządzanie taborem, codzienne czuwanie nad płynnością ruchu komunikacji miejskiej, likwidowanie skutków zdarzeń komunikacyjnych. utrzymanie infrastruktury torowo-sieciowej, przystanków. Do realizacji tych zadań potrzebujemy wykwalifikowanych, zaangażowanych ludzi, gotowych do współpracy. Naszą Spółkę tworzy blisko 2400 pracowników. W Spółce stawiamy na rozwój, zaangażowanie i współpracę. Zatrudniamy wartościowych ludzi, oferując w zamian korzystne, stabilne warunki pracy. Zapewniamy pracownikom dostęp do wiedzy, zachęcamy i pomagamy w podnoszeniu kwalifikacji i zdobywaniu nowych specjalistycznych uprawnień. Dajemy możliwość przekwalifikowywania się i zmiany stanowisk w obrębie całego przedsiębiorstwa.

Dyspozytor Centralnej Dyspozytorni Mocy (7/IT2/2025)

10282/2025

Oferujemy:

- stabilne warunki pracy,

- różnorodne formy zatrudnienia (możliwość podjęcia pracy w niepełnym wymiarze godzin, praca weekendowa, etc)

- możliwość rozwoju zawodowego

- udział w szkoleniach i kursach pakiet socjalny wspierający aktywność i wypoczynek pracowników

- bilet na komunikację miejską za 12,00 zł/rok dla pracownika i członków jego rodziny)​

- paczki dla dzieci

- premie świąteczne

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie techniczne o spec. elektroenergetyka, elektrotechnika
  • posiadania uprawnień elektrycznych w zakresie: dozoru i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych,
  • znajomość obsługi komputera pozwalającej na prawidłowe wykonanie powierzonych zadań (pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna),
  • umiejętność podejmowania szybkich, samodzielnych decyzji,
  • dobra organizacja pracy i umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy.
  • Mile widziane: doświadczenie zawodowe w utrzymaniu pracy podstacji trakcyjnych lub w obsłudze sieci i urządzeń trakcyjnych.

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • nadzór nad systemem elektroenergetyki trakcyjnej,
  • zdalny nadzór nad mieniem i bezpieczeństwem osób przebywających w obrębie trakcji tramwajowej (zwiększanie skuteczności oraz szybkości reakcji służb pogotowia),
  • całodobowa rejestracja i nadzór nad pracami eksploatacyjnymi, obsługa zdarzeń i awarii w systemie elektroenergetyki trakcyjnej,
  • współpraca ze służbami nadzoru ruchu w zakresie zdarzeń w ruchu tramwajowym
  • ewidencja zdarzeń i prac utrzymaniowych

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-03-12
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Technika/Inżynieria
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Elektroenergetyka ,Elektromobilność,Elektronika i telekomunikacja,Elektrotechnika,Energetyka,Energetyka przemysłowa i odnawialna,Fizyka techniczna
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.