Bemarc

BEMARC to firma produkcyjna działająca od ponad czterech dekad zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Specjalizujemy się w produkcji wysokiej jakości sklepowych mebli ekspozycyjnych. Możemy pochwalić się najnowocześniejszym parkiem maszyn do obróbki stali i drewna oraz ponad 10 000 m2 powierzchni produkcyjnej i magazynowej dzięki czemu jesteśmy w stanie skutecznie realizować wizje naszych klientów i kompleksowo wyposażać sklepy i salony pokazowe w niezbędne meble ekspozycyjne.
 Więcej informacji na temat BEMARC można pozyskać na stronie internetowej www.bemarc.pl

Planista produkcji

10295/2025

BEMARC to firma produkcyjna działająca od ponad czterech dekad zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Specjalizujemy się w produkcji wysokiej jakości sklepowych mebli ekspozycyjnych.    
Możemy pochwalić się najnowocześniejszym parkiem maszyn do obróbki stali i drewna oraz ponad 10 000 m2 powierzchni produkcyjnej i magazynowej dzięki czemu jesteśmy w stanie skutecznie realizować wizje naszych klientów i kompleksowo wyposażać sklepy i salony pokazowe w niezbędne meble ekspozycyjne.
 Więcej informacji na temat BEMARC można pozyskać na stronie internetowej www.bemarc.pl

 Opis stanowiska:

  • Tworzenie planów produkcyjnych na podstawie bieżących zamówień i prognoz.
  • Tworzenie technologii i ścieżek produkcyjnych.
  • Nadzór nad realizacją zleceń produkcyjnych oraz bieżące wprowadzanie korekt.
  • Tworzenie zestawień i raportów produkcyjnych.
  • Wdrażanie usprawnień i optymalizacji produkcji.
  • Udział we wdrożeniu systemu ERP
  • Ścisła współpraca z działem handlowym oraz inżynieryjnym

Wymagania:

  • Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
  • Znajomość rysunku technicznego
  • Zdolności analityczne, wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie,
  • Atrakcyjne i stałe wynagrodzenie,
  • System premiowania,
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
  • Perspektywę zdobywania nowych umiejętności i możliwości rozwoju w rzetelnej firmie z długimi tradycjami,
  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,
  • Umowa na okres próbny 3 miesiące, warunki kolejnej umowy do ustalenia po okresie próbnym.

Wymagania

  • znajomość excela, znajomość rysunku technicznego, zdolności analityczne, wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • tworzenie planów produkcyjnych, tworzenie technologii i ścieżek produkcyjnych, nadzór nad realizacją zleceń, tworzenie raportów, wdrażanie usprawnień

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-03-20
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Produkcja/Przemysł
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Automatyka i robotyka,Zarządzanie i inżynieria produkcji
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.