Tpay

Tpay to operator płatności dla e-commerce i usług online. Jesteśmy marką Krajowego Integratora Płatności S.A. z polskim kapitałem, która od ponad 10 lat ułatwia użytkownikom zakupy w sieci. Nadzór Komisji Nadzoru Finansowego nad naszymi produktami gwarantuje bezpieczeństwo transakcji u ponad 40 tys. sprzedawców. Wdrażamy najpopularniejsze metody płatności takie jak BLIK, Google Pay, Masterpass, czy Visa Checkout, by upraszczać zakupy w sieci do minimum.

Junior Helpdesk Specialist | Tpay

10301/2025

Rozwijaj się z polskim fintechem z siedzibą w sercu Poznania!

Kim jesteśmy?

Operatorem płatności dla e-commerce i usług online. Od ponad 14 lat ułatwiamy użytkownikom zakupy w sieci, pracując razem nad stale rozwijającą się bramką płatniczą. Mamy więc już pewnie jakieś wspólne płatności za sobą. Od 2021 roku naszym strategicznym partnerem jest największy bank w Europie środkowo- wschodniej czyli Bank Pekao. Stawiamy na stabilny rozwój, nowoczesne rozwiązania fintechowe i dostarczenie naszym klientom wysokiej jakości produktu.

Wśród naszych klientów znaleźć można takie marki jak Biedronka, MediaExpert, Kubota, PZU, John Dog, Josera, Koleo.

W Tpay liczą się ludzie. Nasze wartości to: Rozwój, Profesjonalizm, Kultura osobista i Zespołowość. Nasze zespoły chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Nowych pracowników nigdy nie zostawiamy samych sobie: możesz liczyć na preonboarding i onboarding, pełne wsparcie zespołu HR i członków Twojego nowego teamu.

Brzmi interesująco? Przejdź na drugą stronę bramki płatniczej i poznaj nas bliżej!

Jako Junior Helpdesk Specialist będziesz realizował/a takie zadania jak:

  • bieżące wsparcie techniczne dla pracowników naszej organizacji (pierwsza linia wsparcia),
  • diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów ze sprzętem, oprogramowaniem oraz siecią,
  • instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
  • pomoc w zarządzaniu kontami użytkowników w systemach firmowych (np. Google Workspace, serwer NAS),
  • współpraca z zespołem IT w zakresie zgłaszania i eskalowania bardziej skomplikowanych problemów,
  • dokumentowanie problemów i ich rozwiązań w systemie zgłoszeniowym,
  • wsparcie przy inwentaryzacji sprzętu IT,
  • pomoc przy wdrażaniu nowych pracowników pod kątem sprzętu i systemów.

Niezbędne wymagania w zakresie Twoich kompetencji na tym stanowisku:

  • status studenta (mile widziane kierunki: Informatyka, Telekomunikacja, Elektronika lub pokrewne),
  • zainteresowanie technologiami IT i chęć nauki,
  • podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, Linux i macOS,
  • znajomość pakietu Microsoft Office oraz podstawowych narzędzi biurowych,
  • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów z siecią i sprzętem komputerowym,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy z użytkownikami o różnym poziomie zaawansowania technicznego,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
  • chęć pomocy innym,
  • cierpliwość i upór w dążeniu do rozwiązania problemów.

Dodatkowo docenimy:

  • doświadczenie w podobnej roli, np. jako stażysta lub praktykant IT,
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT,
  • umiejętność pisania prostych skryptów automatyzujących powtarzalne zadania (np. w PowerShell, Bash, Python),
  • znajomość systemów Atlassian (Jira, Confluence).

To stanowisko może nie być dla Ciebie, jeśli:

liczysz na model pracy w 100% zdalny. Oczekujemy Twojej obecności w poznańskim biurze Tpay w zakresie 16-32h tygodniowo od godzin porannych.

W Tpay możesz liczyć na:

  • współpraca na podstawie Umowy Zlecenie,
  • wynagrodzenie na poziomie 33-37 zł brutto za h,
  • biuro w ścisłym centrum Poznania, w Andersia Tower na 17. piętrze,
  • budżet szkoleniowy po okresie 3 msc i 7 dni na rozwój w ciągu roku,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-10.00.
  • możliwość wsparcia psychologicznego za pośrednictwem platformy HearMe,
  • bezpłatne lekcje języka angielskiego,
  • kartę Multisport,
  • prywatną opiekę medyczną Luxmed,
  • ubezpieczenie na życie UNUM,
  • regularne imprezy integracyjne,
  • szansę na zdobywanie doświadczeń w obszarze fintech i pracę z fajnymi ludźmi ;)

Brzmi ciekawie? APLIKUJ i dołącz do NAS!

Plik załącznika

Wymagania

  • status studenta (mile widziane kierunki: Informatyka, Telekomunikacja, Elektronika lub pokrewne),
  • zainteresowanie technologiami IT i chęć nauki,
  • podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, Linux i macOS,
  • znajomość pakietu Microsoft Office oraz podstawowych narzędzi biurowych,
  • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów z siecią i sprzętem komputerowym,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy z użytkownikami o różnym poziomie zaawansowania technicznego,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
  • chęć pomocy innym,
  • cierpliwość i upór w dążeniu do rozwiązania problemów.

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • bieżące wsparcie techniczne dla pracowników naszej organizacji (pierwsza linia wsparcia),
  • diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów ze sprzętem, oprogramowaniem oraz siecią,
  • instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
  • pomoc w zarządzaniu kontami użytkowników w systemach firmowych (np. Google Workspace, serwer NAS),
  • współpraca z zespołem IT w zakresie zgłaszania i eskalowania bardziej skomplikowanych problemów,
  • dokumentowanie problemów i ich rozwiązań w systemie zgłoszeniowym,
  • wsparcie przy inwentaryzacji sprzętu IT,
  • pomoc przy wdrażaniu nowych pracowników pod kątem sprzętu i systemów.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-03-12
Wysokość wynagrodzenia
2112-4736
Branża
IT - programowanie
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Elektronika i telekomunikacja,Informatyka,Teleinformatyka

Kontakt

Opiekun
Katarzyna Szulc Marciniak
Adres e-mail Telefon
605680469
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.