summ-it s.a.
Firma summ-it to firma consultingowa w obszarze IT. Głównym obszarem kompetencji są bazy danych, a w szczególności systemy SQL Server i Oracle. summ-it powstał w 2011 roku, jako jednoosobowa działalność gospodarcza pod nazwą summ-it Wojciech Wencel. Pięć lat później działalność ta została przekształcona w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Założycielem, jak i prezesem zarządu firmy jest Wojciech Wencel. Zespół summ-it od momentu powstania firmy sukcesywnie się powiększa, a firma może szczycić się realizacją projektów dla firm polskich jak i zagranicznych. Od roku 2012 summ-it jest partnerem Microsoft, natomiast od 2015 roku partnerem Oracle. Rok 2016 przyniósł natomiast partnerstwo z firmą Qnap.

Associate IT Specialist  – ServiceDesk

10427/2025

Studiujesz i chcesz rozpocząć karierę w IT? Dołącz do zespołu summ-it!

Chcesz nauczyć się nowych technologii, a następnie pracować w projektach dla światowych marek, ale wciąż w ramach niekorporacyjnej struktury? W summ-it stwarzamy przestrzeń na zgłaszanie swoich pomysłów i dbamy o Twój rozwój.

Nasi pracownicy biorą udział w konferencjach branżowych i wydarzeniach dotyczących szeroko pojętej tematyki IT, a także udoskonalają swoje umiejętności dzięki różnego rodzaju szkoleniom i warsztatom. Pracujemy z bazami danych o łącznej wielkości liczonej w PB, i optymalizujemy systemy walcząc o każdą ms. Obecnie zarządzamy ponad 10 000 systemów baz dla naszych klientów.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie: umowy zlecenie
  • Pracę w atmosferze koleżeństwa i zaufania – w ankiecie satysfakcji ponad 92% pracowników zgadza się z tym stwierdzeniem
  • Odpowiednie wsparcie i współpracę w swoim zespole – w ankiecie satysfakcji 100% pracowników zgadza się z tym stwierdzeniem
  • Elastyczne godziny pracy oraz okazjonalną pracę w modelu hybrydowym
  • Pracę z biura w centrum Poznania
  • Dostęp do najnowszych technologii IT
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
  • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne: Miękka środa, Bezpieczne czwartki, Science Friday
  • Spotkania firmowe: Summer Party, Winter Party, AllHands, Talk to Your Boss,Lokalne środy
  • Programy doceniania pracowników: summ-it heroes i nagrody za przyznane kudosy
  • Program poleceń pracowniczych Możliwość dołączenia do benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • Pracę w zrównoważonym zespole – 3 generacji: X, Y, Z

Główne zadania na stanowisku:

  • Wsparcie zdalne klientów w zakresie IT
  • Komunikacja z użytkownikiem
  • Wstępna analiza problemów i incydentów
  • Obsługa oprogramowania ServiceDesk
  • Rozwiązywanie podstawowych zgłoszeń
  • Przekazywanie zaawansowanych zgłoszeń do trzeciej i drugiej linii wsparcia
  • Zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencjami
  • Przygotowanie i nadzór stanowisk komputerowych

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie techniczne lub studenci zaoczni ostatnich 2 roczników studiów technicznych
  • Ogólna orientacja na zagadnienia związane z IT (np. wirtualizacja, zagadnienia sieciowe – DNS, DHCP)
  • Podstawowa znajomość systemów Windows i Linux
  • Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows Server
  • Podstawowa znajomość systemów baz danych (tj. SQL Server, Oracle)
  • Gotowość do pracy w trybie dyżurowym
  • Ze względu na lokalny charakter pracy wymagana jest obecność w biurze w Poznaniu (przede wszystkim w okresie wdrożenia)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość chmury publicznej (MS Azure)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (pierwsza linia wsparcia)

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i nadesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie techniczne lub studenci zaoczni ostatnich 2 roczników studiów technicznych
  • Ogólna orientacja na zagadnienia związane z IT (np. wirtualizacja, zagadnienia sieciowe - DNS, DHCP)
  • Podstawowa znajomość systemów Windows i Linux
  • Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows Server
  • Podstawowa znajomość systemów baz danych (tj. SQL Server, Oracle)
  • Gotowość do pracy w trybie dyżurowym
  • Ze względu na lokalny charakter pracy wymagana jest obecność w biurze w Poznaniu (przede wszystkim w okresie wdrożenia)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Wsparcie zdalne klientów w zakresie IT
  • Komunikacja z użytkownikiem
  • Wstępna analiza problemów i incydentów
  • Obsługa oprogramowania ServiceDesk
  • Rozwiązywanie podstawowych zgłoszeń
  • Przekazywanie zaawansowanych zgłoszeń do trzeciej i drugiej linii wsparcia
  • Zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencjami
  • Przygotowanie i nadzór stanowisk komputerowych

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-04-24
Wysokość wynagrodzenia
od 30,50 zł brutto / UZ
Branża
IT - bazy danych
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Informatyka
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.