wpd windmanager Polska

W wpd windmanager GmbH & Co. KG z Bremy w Niemczech jesteśmy liderami na rynku w zakresie technicznej i komercyjnej eksploatacji farm wiatrowych. Zarządzanie farmą wiatrową składa się z kilku różnych usług. Dzięki temu klienci są w stanie stworzyć swój indywidualny system. Poprzez techniczne zarządzanie farmą wiatrową optymalizujemy bieżącą pracę turbin wiatrowych, zapewniając wzrost wydajności. W tym celu zapewniamy m.in. całodobowy monitoring poprzez dyspozytornię lub serwis terenowy, odpowiedzialny za serwis i konserwację farmy wiatrowej. Usługi w zakresie komercyjnego zarządzania farmami wiatrowymi obejmują, na księgowości, kontroling, zarządzanie umowami i ubezpieczeniami. Tworząc efekty synergii, jesteśmy w stanie efektywnie obniżyć bieżące koszty. Od około 20 lat fundusze inwestycyjne, krajowe i międzynarodowe grupy inwestorów, jak również inwestorzy instytucjonalni pokładają wiarę w nasze know-how. Oprócz Niemiec, działamy również w Polsce, Belgii, Chile, Chorwacji, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Kanadzie, Szwecji, Tajwanie i we Włoszech.

Asystent/Asystentka działu Key Account Management

10486/2025

Wprowadź świeże powietrze do swojego życia zawodowego! Współpracuj z nami nad przyszłością energetyki.

Od 1998 roku wpd windmanager dostarcza kompleksowe usługi w zakresie technicznego i komercyjnego zarządzania eksploatacją farm wiatrowych i fotowoltaicznych. Zatrudniamy ponad 570 wysoko wykwalifikowanych pracowników na całym świecie, którzy obsługują 500 farm wiatrowych składających się z 2.800 turbin oraz 78 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy około 6.500 megawatów.

Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej: www.windmanager.pl

To oferujemy:

  • Odpowiedzialne stanowisko pracy w dynamicznej firmie z doskonałą perspektywą na przyszłość
  • Praca w kilkuosobowym zespole działu Key Account Management
  • Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość integracji w młodym i przyjaznym zespole współpracowników
  • Pewne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w odnoszącej sukcesy i silnie rozwijającej się polsko-niemieckiej firmie
  • Wiarę w Twoje umiejętności przekładające się w zaangażowanie oraz możliwość podejmowania samodzielnych decyzji
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pakiet Multibenefit
  • Laptop oraz komórka służbowa
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Work-Life-Balance (dodatkowe dni urlopowe i korzystne rozliczenie nadgodzin).

Prosimy aby zainteresowane osoby przesyłały CV na adres mailowy hr-wm-pol@windmanager.pl

Informacje Prawne:

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DO REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, informujmy, że: 1. Administrator danych Administratorem danych osobowych jest WPD Windmanager Polska Sp. Z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 31/13, kod pocztowy 60-702, numer Krajowego Rejestru Sądowego 0000443479, numer NIP 7792410472, nr REGON 30230352800000 (dalej „Administrator”). W kwestii związanej z ochroną danych osobowych możesz się skontaktować z Administratorem wysyłając wiadomość pod adres email: wpd@windmanager.pl 2. Cele i podstawy przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: 1) przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit a) RODO - zgoda osoby, której dane są przetwarzane w zakresie danych, które nie są wymagane przez przepisy prawa, jak również art. 6 ust. 1 lit. b) i c) – w zakresie podania danych niezbędnych do zawarcia umowy z kandydatem, oraz danych wymaganych przez przepisy prawa pracy, 2) ustalenia, obrony, dochodzenia ewentualnych roszczeń– podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO gdzie prawnie uzasadnionym interesem jest obrona lub dochodzenie ewentualnych roszczeń; 3) w przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych procesów rekrutacyjnych podstawą przetwarzania danych osobowych będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 3. Odbiorcy danych Odbiorcami Państwa danych będą wyłącznie nasi upoważnieni pracownicy, współpracownicy instytucje upoważnione z mocy prawa, a także podwykonawcy np. świadczący na rzecz ADO usług wsparcia IT, prawne. 4. Okres przechowywania danych Dane będą przechowywane przez okres prowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy. 5. Prawa osób, których dane dotyczą Przysługuję Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Przysługuję Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa te przysługują Państwu w przypadkach i w zakresie przewidzianym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Konieczność podania przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji w/w celów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe w zakresie energetyki, zarządzania, finansów, energii odnawialnej lub rozpoczęte studia na podobnych kierunkach
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość języka niemieckiego
  • Dobra znajomość Microsoft Office (w tym przede wszystkim Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Przygotowywanie raportów poprzez analizowanie i kompilowanie danych handlowych i technicznych
  • Analiza projektów budowlanych, rysunków technicznych
  • Wsparcie przy negocjacjach i zawieraniu umów z właścicielami gruntów zabezpieczających teren pod inwestycje parków wiatrowych i parków fotowoltaicznych
  • Przygotowywanie pism i wniosków
  • Weryfikacja ważności danych
  • Odpowiadanie na bieżące pytania kontrahentów oraz inwestorów
  • Wsparcie w bieżącej komunikacji z innymi podmiotami zaangażowanymi (władze lokalne, konsultanci, doradcy, prawnicy, geodeci)
  • Wsparcie w przygotowywaniu projektów umów
  • Wsparcie działań związanych ze sprzedażą i rozwojem biznesu
  • Ogólne zadania administracyjne

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-05-10
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Energetyka/Gazownictwo
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Energetyka,Inżynieria środowiska,Inżynieria zarządzania,Zielona energia / Green Energy
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.