
W wpd windmanager GmbH & Co. KG z Bremy w Niemczech jesteśmy liderami na rynku w zakresie technicznej i komercyjnej eksploatacji farm wiatrowych. Zarządzanie farmą wiatrową składa się z kilku różnych usług. Dzięki temu klienci są w stanie stworzyć swój indywidualny system. Poprzez techniczne zarządzanie farmą wiatrową optymalizujemy bieżącą pracę turbin wiatrowych, zapewniając wzrost wydajności. W tym celu zapewniamy m.in. całodobowy monitoring poprzez dyspozytornię lub serwis terenowy, odpowiedzialny za serwis i konserwację farmy wiatrowej. Usługi w zakresie komercyjnego zarządzania farmami wiatrowymi obejmują, na księgowości, kontroling, zarządzanie umowami i ubezpieczeniami. Tworząc efekty synergii, jesteśmy w stanie efektywnie obniżyć bieżące koszty. Od około 20 lat fundusze inwestycyjne, krajowe i międzynarodowe grupy inwestorów, jak również inwestorzy instytucjonalni pokładają wiarę w nasze know-how. Oprócz Niemiec, działamy również w Polsce, Belgii, Chile, Chorwacji, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Kanadzie, Szwecji, Tajwanie i we Włoszech.
Asystent/Asystentka działu Key Account Management
10486/2025
Wprowadź świeże powietrze do swojego życia zawodowego! Współpracuj z nami nad przyszłością energetyki.
Od 1998 roku wpd windmanager dostarcza kompleksowe usługi w zakresie technicznego i komercyjnego zarządzania eksploatacją farm wiatrowych i fotowoltaicznych. Zatrudniamy ponad 570 wysoko wykwalifikowanych pracowników na całym świecie, którzy obsługują 500 farm wiatrowych składających się z 2.800 turbin oraz 78 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy około 6.500 megawatów.
Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej: www.windmanager.pl
To oferujemy:
- Odpowiedzialne stanowisko pracy w dynamicznej firmie z doskonałą perspektywą na przyszłość
- Praca w kilkuosobowym zespole działu Key Account Management
- Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość integracji w młodym i przyjaznym zespole współpracowników
- Pewne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w odnoszącej sukcesy i silnie rozwijającej się polsko-niemieckiej firmie
- Wiarę w Twoje umiejętności przekładające się w zaangażowanie oraz możliwość podejmowania samodzielnych decyzji
- Prywatną opiekę medyczną
- Pakiet Multibenefit
- Laptop oraz komórka służbowa
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Work-Life-Balance (dodatkowe dni urlopowe i korzystne rozliczenie nadgodzin).
Prosimy aby zainteresowane osoby przesyłały CV na adres mailowy hr-wm-pol@windmanager.pl
Informacje Prawne:
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DO REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, informujmy, że: 1. Administrator danych Administratorem danych osobowych jest WPD Windmanager Polska Sp. Z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 31/13, kod pocztowy 60-702, numer Krajowego Rejestru Sądowego 0000443479, numer NIP 7792410472, nr REGON 30230352800000 (dalej „Administrator”). W kwestii związanej z ochroną danych osobowych możesz się skontaktować z Administratorem wysyłając wiadomość pod adres email: wpd@windmanager.pl 2. Cele i podstawy przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: 1) przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit a) RODO - zgoda osoby, której dane są przetwarzane w zakresie danych, które nie są wymagane przez przepisy prawa, jak również art. 6 ust. 1 lit. b) i c) – w zakresie podania danych niezbędnych do zawarcia umowy z kandydatem, oraz danych wymaganych przez przepisy prawa pracy, 2) ustalenia, obrony, dochodzenia ewentualnych roszczeń– podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO gdzie prawnie uzasadnionym interesem jest obrona lub dochodzenie ewentualnych roszczeń; 3) w przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych procesów rekrutacyjnych podstawą przetwarzania danych osobowych będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 3. Odbiorcy danych Odbiorcami Państwa danych będą wyłącznie nasi upoważnieni pracownicy, współpracownicy instytucje upoważnione z mocy prawa, a także podwykonawcy np. świadczący na rzecz ADO usług wsparcia IT, prawne. 4. Okres przechowywania danych Dane będą przechowywane przez okres prowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy. 5. Prawa osób, których dane dotyczą Przysługuję Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Przysługuję Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa te przysługują Państwu w przypadkach i w zakresie przewidzianym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Konieczność podania przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji w/w celów.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe w zakresie energetyki, zarządzania, finansów, energii odnawialnej lub rozpoczęte studia na podobnych kierunkach
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość języka niemieckiego
- Dobra znajomość Microsoft Office (w tym przede wszystkim Excel)
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Przygotowywanie raportów poprzez analizowanie i kompilowanie danych handlowych i technicznych
- Analiza projektów budowlanych, rysunków technicznych
- Wsparcie przy negocjacjach i zawieraniu umów z właścicielami gruntów zabezpieczających teren pod inwestycje parków wiatrowych i parków fotowoltaicznych
- Przygotowywanie pism i wniosków
- Weryfikacja ważności danych
- Odpowiadanie na bieżące pytania kontrahentów oraz inwestorów
- Wsparcie w bieżącej komunikacji z innymi podmiotami zaangażowanymi (władze lokalne, konsultanci, doradcy, prawnicy, geodeci)
- Wsparcie w przygotowywaniu projektów umów
- Wsparcie działań związanych ze sprzedażą i rozwojem biznesu
- Ogólne zadania administracyjne