Partner Centrum Praktyk i Karier Politechniki Poznańskiej

Kandydat na Inspektora kontroli Zakładu

10548/2025

Jeśli jesteś osobą elastyczną, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie! Jesteśmy jedną z największych instytucji i pracodawców w Polsce! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Uzyskasz szeroką wiedzę w obszarze ubezpieczeń społecznych i przepisów postępowania administracyjnego, jak również w zakresie finansów i rozliczania płatników składek. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, pracę w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych, bogaty pakiet szkoleń i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe. Stanowisko pracy będzie wyposażone w sprzęt komputerowy (laptop), sprzęt biurowy oraz telefon komórkowy.



Ważne informacje:

Poszukujemy 6 osób na stanowisko Kandydata na Inspektora kontroli Zakładu.

Miejsce świadczenia pracy: II Oddział ZUS w Poznaniu W okresie pracy na stanowisku Kandydat na Inspektora kontroli Zakładu możliwość wykonywania pracy w Poznaniu ul. Starołęcka 31 lub jednostce organizacyjnej położonej najbliżej miejsca zamieszkania kandydata tj. Konin, Gniezno, Oborniki, a po złożeniu egzaminu kwalifikacyjnego i powołaniu na stanowisko Inspektor Kontroli również we Wrześni i Śremie.


Zadania: Kandydat przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:

- udziale w szkoleniach organizowanych przez ZUS,

- samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,

- uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu,

- tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.


Praca na tym stanowisku wiąże się z koniecznością wykonywania zadań poza biurem i koniecznością odbywania podróży służbowych. Wiedza i umiejętności zdobyte w okresie pracy na stanowisku Kandydata na Inspektora kontroli Zakładu są weryfikowane na bieżąco. Wymagany okres 2 lat pracy na tym stanowisku dla osób, które nie były zatrudnione w ZUS, uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, jest warunkiem powołania na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu.

Przystąpić do egzaminu kwalifikacyjnego na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych mogą osoby, które:

• posiadają wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystają w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,

• mają nienaganną opinię i nie były karane za przestępstwo z winy umyślnej.



Wymagane dokumenty:

- CV - list motywacyjny,

- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie


Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na stronie www.zus.pl


Dodatkowe informacje:

1. Poszukujemy 6 osób na stanowisko Kandydata na Inspektora kontroli Zakładu

2. Nabór będzie się składał z 2 etapów:

- etap 1: test ze znajomości programów MS Word oraz MS Excel

- etap 2: rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzona w formie stacjonarnej lub zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line

3. skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie formalne (niezbędne)

4. dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

5. oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, któregokolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane


U nas zyskasz:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- możliwość rozwoju zawodowego

- bogaty pakiet świadczeń socjalnych

- system premiowy

- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowego - możliwość uzyskania dofinansowania do studiów i kursów

- dodatek stażowy

- udział w szkoleniach i kursach,

- możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,

- możliwość awansu zawodowego,

- profesjonalne narzędzia pracy

- możliwość pracy zdalnej


Termin, do którego należy składać dokumenty: 19 maja 2025 r.


Wymagania

  • Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe
  • Mile widziane: wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne); prawo jazdy kategorii B
  • Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office: MS Word, MS Excel
  • Kompetencje: orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, podejmowanie decyzji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie problemów, negocjowanie i wywieranie wpływu

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Przygotowanie do wykonywania pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-05-20
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Administracja państwowa
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań, Konin, Gniezno, Oborniki
Preferowane kierunki
Nie określono
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.