Carlsberg Shared Services

We are the Carlsberg Shared Services - an entity within the Carlsberg Group providing a variety of services to other markets and functions - which bring synergies to the Group when done centrally. We have 17 years of experience in transitioning, transforming, and optimizing processes. Currently, the team consists of more than 450 people who support 12 European markets on a daily basis: working within master data, finance operations, financial controlling, procurement, compliance & internal controls, logistics, sales support, and many other critical areas that are essential to our Group. Throughout the years, we’ve managed to embrace new technologies, redefine ways of working, reduce operating costs, and improve the quality of Carlsberg's processes across Western Europe.

Transport & Distribution Intern with German

09505/2024

Transport Control Tower, currently made up of almost 40 team members, grouped into regions, are dedicated to provide services for the Local Supply Chain Organization and Integrated Supply Chain entity, performing end-to-end transport and distribution related processes. The Transport Control Tower department plays an important role in the shipping and receiving processes, indirectly contributing to warehouse activities to ensure a high level of customer service


What do we offer?

  • 6 months of paid internship
  • Possibility to gain business knowledge and practical skills in international, diverse teams
  • Cooperation with top class professionals during every day work and trainings
  • English as a main internal communication language
  • Flexible working hours
  • Convenient location right in the heart of the vibrant city & possibility of remote work
  • Amazing work events

https://careers.carlsberg.com/job-invite/16792/


Wymagania

  • Speak English and German very well (both min. B2 level)
  • Enjoy international environment and are team players
  • Are available to work 20-40 hours per week
  • Have a proficiency in MS Office
  • Have strong organizational skills, dedication and accuracy
  • Are open-minded, enthusiastic and responsible
  • Quickly put ideas into actions

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Processing transport orders coming from customers;
  • Responding to routine customer enquiries concerning service ordered;
  • Maintaining communication on a daily basis with customers and take action in order to respond on their needs;
  • Tracking the status of orders in the Transport Management System;
  • Preparing and monitoring performance appraisal indicators (KPI), describing service level for customers being in charge of, provide appropriate data required for a final KPIs generation and KPI's regularly review;
  • Creating and maintaining relationships on operational level between Transport Control Tower members and customers;
  • Using variety of tools like: TMS, SAP, SharePoint, BI, Office 365.

Szczegóły

Oferta ważna do
2024-05-15
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Logistyka i transport
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Logistyka,Transport
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.