Partner Centrum Praktyk i Karier Politechniki Poznańskiej

Junior Transport & Distribution Specialist with French

09507/2024

The role of Junior Transport & Distribution Specialist is daily execution and continuous tracking of transport orders and keeping customers informed.

What you can expect

We’re asking for a lot, but you’ll be well-rewarded with:

  • Flexible working hours 
  • Working in a hybrid mode
  • Private health care, accident insurance and MyBenefit system at your own disposal
  • Annual bonus,
  • Holiday benefit and Christmas bonus every year 
  • Internal trainings & online
  • Wednesday training sessions
  • Periodical beer allowance & 0% beer available at the office 
  • Co-financed lunch
  • Well-being platform
  • Social events such as e.g. Thursday Bars in the office
  • Employee Referral Program 
  • Language courses
  • Bike parking space and showers with changing rooms 
  • Modern-ergonomic office space with chillout zone 
  • Exciting growth and development opportunities within the organization 
  • Working in a passionate, international environment 
  • An excellent office location right in the heart of a vibrant city .
    We read applications continuously and vacancies may be filled anytime. We look forward to receiving your application.

https://careers.carlsberg.com/job-invite/16591/

Wymagania

  • has fluent command of written and spoken English and French (min. B2 level)
  • has worked in customer service area with a preference for candidates with experience in the logistics or transportation area
  • has University degree (min. Bachelor's degree), educational background in logistics would be an asset
  • has worked in, and enjoys working in a diverse, and international environment
  • navigates easily in Office365 environment and has hands-on knowledge of MS Excel
  • Experience in logistics process standardization and Transport Management Systems would be an asset

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Receiving, checking and processing transport orders coming from customers/requestors
  • Maintaining communication on a daily basis with customers by responding to routine enquiries concerning service ordered and take action in order to respond on customer's needs
  • Slot management - booking the loading/delivery slot for carriers as per transit time
  • Preparing and monitoring performance appraisal indicators (KPI), describing service level for customers being in charge of, provide appropriate data required for a final KPIs generation (reason codes introduction) and KPI's regularly review
  • Creating and maintaining relationships on operational level within TCT and between TCT and customers (breweries, suppliers)

Szczegóły

Oferta ważna do
2024-05-15
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Logistyka i transport
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Logistyka,Transport
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.