Partner Centrum Praktyk i Karier Politechniki Poznańskiej
Specjalista Wydziału Wsparcia Użytkownika
09569/2024
To oferujemy:
- Sprzyjające warunki do podnoszenia kwalifikacji oraz realne perspektywy rozwoju.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat.
- Zgrany zespół i przyjazną atmosferę.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Wsparcie zespołu, know-how, pomoc przełożonych.
- Kartę MultiSport dla Ciebie i Twoich bliskich na korzystnych warunkach.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Udział w Programie nauki języków obcych.
- Udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych.
- Zaangażowanie w ciekawych projektach rozwojowych.
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą linku: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4f5c048923bb47d89a35b3fec17a0826
Wymagania
- Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych dotyczących sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania, aplikacji i systemów operacyjnych.
- Wykształcenie min. średnie - preferowany kierunek informatyczny.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość systemu Microsoft oraz budowy sieci teleinformatycznych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B.
- Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.
- Znajomość systemu Linux oraz hardware.
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Wsparcie techniczne pracowników w codziennej eksploatacji sprzętu i oprogramowania.
- Przygotowanie, konfiguracja stacji roboczych, instalacja oprogramowania i reinstalacja systemu.
- Podstawowa naprawa sprzętu komputerowego.
- Przygotowanie i konfiguracja infrastruktury sieciowej.
- Kontakt z zewnętrznymi firmami serwisowymi.
Szczegóły
Oferta ważna do2024-05-26
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Instalacja/Utrzymanie/Serwis
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Nie określono
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.