ABP Poland Sp. z o.o.

ABP Poland jest częścią ABP Food Group – wiodącej na rynkach światowych firmy z siedzibą w Irlandii, zajmującej się przetwórstwem wołowiny. Od momentu utworzenia w 2011 roku polskiego oddziału grupy, firma rozwijała się, by osiągnąć zdolności przetwórcze mięsa pochodzącego z ponad 170 tysięcy sztuk bydła rocznie w trzech placówkach – dwóch ubojniach w Pniewach i Tykocinie oraz zakładzie zajmującym się rozbiorem mięsa w Kłosowicach k. Sierakowa, 64-410. Jesteśmy dostawcą wysokiej jakości wołowiny na wielu rynkach międzynarodowych, ściśle współpracując z ponad 3 tysiącami lokalnych polskich rolników, których gospodarstwa zlokalizowane są w niewielkiej odległości od naszych rzeźni. Takie podejście pozwala nam budować wyjątkowe relacje z dostawcami i minimalizować stres zwierząt podczas transportu.

Starszy Inspektor ds. BHP / Asystent w dziale Bezpieczeństwa i higieny Pracy.

09827/2024

Ukończyłeś(aś) studia związane z bezpieczeństwem pracy? A może chcesz zdobyć cenne doświadczenie w tym zawodzie jeszcze w trakcie nauki? Jeśli tak, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:


W związku z restrukturyzacją działu bezpieczeństwa i higieny pracy w oddziale, poszukujemy kandydatów na stanowiska: 

Starszy Inspektor ds. BHP lub Asystent w dziale Bezpieczeństwa i higieny Pracy.


Dzięki pracy z nami dziale BHP, nauczysz się od podstaw wykonywania zawodu, dowiesz się jak tworzyć i zarządzać dokumentacją BHP  w firmie, zdobędziesz praktykę komunikacji kwestii bezpieczeństwa na różnych poziomach struktury organizacyjnej firmy, a ponad to oferujemy:


 • Umowa o pracę na pełen etat (Poniedziałek - Piątek).

• Praca zmianowa (ranki i popołudniówki) – cotygodniowa rotacja,

• Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,

• Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego (pakiet szkoleniowy),

• Nieodpłatna możliwość nauki języka angielskiego (w ramach godzin pracy),

• Darmowe posiłki regeneracyjne,

• Służbowy telefon oraz laptop (do dyspozycji w pracy),

• Program poleceń pracowniczych,

• Wsparcie doświadczonych kolegów i koleżanek. Zespół złożony ze specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży, możliwość wymiany doświadczeń i podniesienia kompetencji,

• Przyjazną atmosferę w pracy,

• Możliwość realizacji własnych inicjatyw.




Wymagania

  • Wykształcenie wyższe w kierunku lub specjalizacji związanej z BHP. Oferta skierowana również do, kandydatów, którzy są w trakcie studiów o tej tematyce.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (Mile widziana).
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu programów Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Pomoc członkom zespołu w realizowaniu zadań zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Udział w opracowywaniu planów poprawy bezpieczeństwa pracy, bieżące monitorowanie postępów realizowanych projektów.
  • Udział sporządzaniu oraz prowadzenie dokumentacji oraz rejestrów wynikających z obowiązków narzuconych przez przepisy prawa jak i standardy wewnętrzne.
  • Organizacja szkoleń wstępnych oraz organizacja szkoleń okresowych z zakresu BHP a także innych kursów o tematyce bezpieczeństwa na podstawie zarządzeń wewnętrznych
  • Opracowywanie instrukcji stanowiskowych, procedur, ocen ryzyka zawodowego, polityk oraz programów szkoleniowych.
  • Przeprowadzanie bieżących kontroli warunków bezpieczeństwa pracy i PPOŻ., podejmowanie działań korygujących oraz sporządzanie raportów.
  • Raportowanie do przełożonych bieżących wyników kontroli w zakresie bezpieczeństwa.
  • Współpraca z pozostałymi działami funkcjonującymi w firmie.
  • Nadzór nad pracami podwykonawców wykonujących prace na terenie zakładu.

Szczegóły

Oferta ważna do
2024-09-28
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Produkcja/Przemysł
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Sieraków
Preferowane kierunki
Inżynieria bezpieczeństwa,Inżynieria bezpieczeństwa i jakości,Inżynieria zarządzania

Kontakt

Opiekun
Łukasz Prętki
Adres e-mail Telefon
606466840
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.