COMARCH SA
Comarch specjalizuje się w systemach zarządzania przedsiębiorstwem ERP, bezpieczeństwem informatycznym, systemach CRM i wsparcia sprzedaży, komunikacji elektronicznej, Internecie Rzeczy oraz business intelligence. Od ponad 25 lat tworzy rozwiązania łatwe w konfiguracji, rozwijające się wraz z biznesem klientów i odpowiadające na ich potrzeby. Comarch zdobył doświadczenie w najważniejszych branżach dzięki projektom zrealizowanym dla największych polskich i światowych marek na 6 kontynentach w ponad 100 krajach. Jako globalny producent oprogramowania z polskimi korzeniami posiada nie tylko własne działy badawczo-rozwojowe złożone z wysokiej klasy inżynierów IT, ale także centra danych umożliwiające świadczenie usług w wielu modelach, w tym SaaS, Cloud i Managed Services.
Realizujemy projekty w obszarach: telekomunikacja, IoT, administracja publiczna, usługi, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa, e-Zdrowie, finanse, bankowość i ubezpieczenia.
Konsultant ds. wdrożeń ze znajomością języka niemieckiego
09927/2024
DLA CIEBIE
- Profesjonalny rozwój zawodowy - szkolenia, które pozwolą Ci poznać produkty Comarch, nasze procesy wewnętrzne oraz przygotują do roli technicznego konsultanta biznesowego w zakresie systemów lojalnościowych
- Współpraca z globalnymi markami i międzynarodowe środowisko pracy
- Możliwość rozwoju - indywidualny plan szkoleń, udział w konferencjach
- Elastyczne godziny pracy
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (mile widziane studia techniczne lub ekonomiczne)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego
- Komunikatywność oraz łatwość w przekazywaniu wiedzy
- Analityczne myślenie oraz zdolność do pracy w zespole
- Dyspozycyjność do podróży służbowych
- Umiejętność prowadzenia szkoleń i wystąpień publicznych
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Udział w realizacji projektów wdrożeniowych systemów informatycznych
- Obsługa dedykowanych klientów biznesowych
- Analiza potrzeb klienta
- Pomoc/uczestnictwo w konfigurowaniu systemu informatycznego do wymagań i specyfiki klienta
- Wsparcie techniczne/merytoryczne klienta w trakcie trwania projektu
- Współprowadzenie szkoleń onsite oraz offsite
- Kontakt z klientami w celu przygotowania programów szkoleniowych, opracowywanie specyfiki i programu szkoleń
Szczegóły
Oferta ważna do2024-09-27
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
IT - programowanie
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Nie określono
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.