Bezpłatne webinary nt. systemów bezpieczeństwa i automatyzacji wózków widłowych

Fornalik Łukasz, 2021-02-15 08:38
webinar, szkolenie, still

Bezpłatne webinary nt. systemów bezpieczeństwa i automatyzacji wózków widłowych

Firma STILL zaprasza studentów kierunków z pogranicza logistyki, automatyki i zarządzania oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką innowacji w magazynie na bezpłatne webinary: na temat pojazdów prowadzonych automatycznie oraz systemów bezpieczeństwa wózków załogowych.

Dostępny w języku angielskim i niemieckim webinar na temat automatyzacji procesów logistycznych z wykorzystaniem wózków automatycznych (AGV) odbędzie się 16 lutego (wtorek) o 10:00 i 16:00 (można wybrać dogodną dla siebie godzinę). Polskojęzyczny webinar o systemach wspierających bezpieczeństwo będzie miał miejsce tydzień później, 23 lutego o godz. 11:00. Czas trwania każdego z wydarzeń to około 1 godziny. Poniżej szczegółowe informacje o obu prezentacjach.

Będąca kompleksowym dostawcą nowoczesnych rozwiązań intralogistycznych firma STILL organizuje w lutym 2021 r. dwie internetowe prezentacje, podczas których omówione zostaną uwarunkowania technologicznego rozwoju oraz przedstawione zostaną najciekawsze dostępne na rynku produkty i usługi z obszarów: automatyzacji wózków widłowych oraz systemów bezpieczeństwa dla pojazdów magazynowych.

W ostatnim czasie jesteśmy świadkami rozkwitu inteligentnych rozwiązań służących zwiększaniu wydajności i bezpieczeństwa pracy w magazynach. Z jednej strony postępowi w tym zakresie sprzyja rozwój technologii telekomunikacyjnych i informatycznych oraz presja na płynność i przewidywalność funkcjonowania procesów logistycznych, z drugiej – dążenie przedsiębiorstw sektora gospodarki magazynowej do budowania wizerunku pożądanych, dbających o zatrudnione osoby pracodawców. Efektem jest stałe poszerzanie oferty inteligentnych systemów bezpieczeństwa, pomagających obsługiwać operatorom wózki widłowe sprawnie i bez zagrożeń, oraz wsparcie wykonywania części zadań przez zautomatyzowane pojazdy transportu wewnętrznego.

Automatyzacja w logistyce

Temat: Automatyzacja procesów z wykorzystaniem wózków automatycznych (AGV)

Termin: 16 lutego 2021, do wyboru w godz. 10:00-11:00 lub 16:00-17:00

Język: angielski i niemiecki

Warunki udziału: bezpłatnie po wcześniejszej rejestracji na stronie www.still.pl/webinar-still-automatyzacja.html



Systemy bezpieczeństwa wózków widłowych

Temat: Systemy zwiększające bezpieczeństwo w intralogistyce

Termin: 23 lutego 2021 w godz. 11:00 – 12:00

Język: polski

Warunki udziału: bezpłatnie po wcześniejszej rejestracji na stronie www.still.pl/webinar


Szczegółowe informacje o każdym z webinarów dostępne są na wskazanych wyżej podstronach z formularzami zapisu. W razie pytań prosimy o kontakt z koordynującym projekt p. Pawłem Włuką (pawel.wluka@still.pl, tel. 784 066 384) W imieniu organizatorów zapraszamy do udziału w wydarzeniach.


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.