Program Ambasadorzy KPMG

Fornalik Łukasz, 2021-05-25 13:20
KPMG, ambasador, program


Ruszyła rekrutacja do kolejnej edycji programu Ambasadorzy KPMG.

Ambasadorzy KPMG to roczny program dla studentów, dający możliwość poznania specyfiki pracy w branży audytorsko-doradczej. Ambasadorzy to studenci zainteresowani karierą w tej branży, którzy na swoich uniwersytetach reprezentują KPMG, zapoznając społeczność akademicką z  programami rekrutacyjnymi dla studentów i absolwentów. Do programu mogą aplikować studenci kierunków finansowych, ekonomicznych, prawniczych, informatycznych lub nauk ścisłych, którzy chcieliby w niedalekiej przyszłości podjąć pracę w branży audytorsko-doradczej.

Od kilku lat studenci Uczelni Wyższych w całej Polsce pełnią z powodzeniem funkcję Ambasadorów KPMG. Mamy nadzieję, że w nadchodzącym roku akademickim 2021/2022 zrekrutujemy przedstawicieli Państwa Uczelni, którzy będą pośredniczyć między biznesem, a środowiskiem akademickim.

Główne korzyści płynące z udziału w programie to:

  • stypendium wypłacane co semestr przez okres trwania programu,
  • nagroda finansowa w wysokości 5 000 zł brutto dla najbardziej aktywnego Ambasadora wypłacana po zakończeniu programu,
  • welcome pack,
  • wyjazdy integracyjne i szkolenia merytoryczne,
  • atrakcyjne bonusy w postaci upominków dla najbardziej aktywnych Ambasadorów,
  • certyfikat uczestnictwa w programie „Ambasadorzy KPMG”,
  • bezpośredni kontakt z pracownikami firmy i możliwość poznania firmy od „kuchni”,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w prowadzeniu projektów i przede wszystkim stworzenia sieci kontaktów biznesowych w oparciu o szeroką współpracę KPMG ze środowiskiem akademickim.


Wszystkie szczegóły dotyczące programu i zasad aplikowania dostępne są na stronie internetowej https://generationkpmg.pl/ambasadorzy/.  Rekrutacja trwa do 13 czerwca.


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.