11 edycja Akademii Energii

Fornalik Łukasz, 2022-03-29 08:44
akademia,energii,program

Już wkrótce ruszy rekrutacja do 11. edycji Akademii Energii. To jeden z flagowych programów Fundacji im. Lesława Pagi, pomagający w rozwoju zdolnym i utalentowanym studentom, i absolwentom, którzy nie tylko chcą rozwijać się w branży energetycznej, ale także rozumieją, że biznes opiera się na dobrych relacjach i zaangażowaniu. To program dla przyszłych liderów.

Nowy rok, nowe wyzwania

Koniec 2021 roku był okresem pełnym zawirowań na światowych rynkach energii. Pandemia, pogoń za osiągnięciem neutralności klimatycznej, widmo wojny – wszystkie te aspekty spowodowały gwałtowny wzrost cen surowców energetycznych. Polska staje teraz przed bardzo ważnym i trudnym wyzwaniem, aby wybrać optymalną strategię, która nie tylko prowadzić będzie do neutralności klimatycznej, ale także nie doprowadzi do załamania gospodarki. Dlatego też w tym roku uczestnicy 11. edycji skupią się na aspekcie bezpieczeństwa energetycznego, a cała Akademia będzie odbywać się pod hasłem „Czy zabraknie nam energii? Bezpieczeństwo energetyczne w dobie transformacji.”


Hybrydowa Akademia

Ostatnie dwa lata zmusiły Akademię do przeniesienia zajęć w przestrzeń online, jednak w tym roku warsztaty zostaną przeprowadzone w formie hybrydowej, z częścią spotkań zrealizowanych stacjonarnie w Warszawie. Pewne rzeczy jednak nie muszą się zmieniać – uczestnikom stale gwarantowana jest najwyższa jakość. Akademia Energii to przede wszystkim intensywny kurs oparty o wiedzę merytoryczną, ale nie zabraknie także szansy na rozwinięcie swoich kompetencji biznesowych, spotkań z liderami biznesu, warsztatów, zajęć z przedstawicielami firm partnerskich, a także z alumnami poprzednich edycji.


Jak się uczyć, to od najlepszych

Akademia co roku współpracuje z jednymi z najlepszych firm na rynku, dzięki czemu może zapewnić zajęcia najwyższej jakości. Tematy, które poruszone zostaną podczas tegorocznej edycji to m.in.: transformacja energetyczna w ujęciu prawnym, procesy inwestycyjne w energetyce, rynek i łańcuchy dostaw surowców energetycznych w energetyce czy system elektroenergetyczny. Ponadto uczestnicy będą pracować nad umiejętnościami miękkimi ucząc się negocjacji czy wystąpień publicznych. Partnerem strategicznym 11. edycji Akademii Energii została po raz kolejny Grupa Polenergia.


Jak dołączyć do Programu?

Co roku do programu zgłaszają się setki studentów z całej Polski. Do Akademii Energii dostaje się jednak jedynie 30 z nich. Stypendyści nie tylko biorą udział w intensywnych szkoleniach, ale także stają się częścią wyjątkowej społeczności liderów, alumnów programów Fundacji im. Lesława A. Pagi.


Każdy uczestnik Akademii zostaje także Alumnem Fundacji, a tym samym dołącza do społeczności zrzeszającej wyjątkowych młodych liderów, którzy chcą wspólnymi siłami kształtować przyszłość

Rekrutacja rozpocznie się 18 kwietnia 2021 roku. Na zgłoszenia Akademia Energii czeka do 2 czerwca. Więcej informacji: https://paga.org.pl/co-robimy/programy/akademia-energii-xi-edycja/.


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.