II Letnie Praktyki Web Developmentu

Fornalik Łukasz, 2022-04-07 08:54
praktyki,web,developer

Nabór na praktyki rozpoczynamy w tym tygodniu i będziemy zbierać aplikacje do 25 kwietnia. Same praktyki potrwają 2 miesiące (1 lipca - 31 sierpnia 2022). Najlepszym praktykantom oferujemy stałe zatrudnienie.

Zależy nam na dotarciu do studentów ostatnich lat kierunków ścisłych i tegorocznych absolwentów, którzy stawiają swoje pierwsze kroki jako programiści. 

Program Praktyk Letnich Web Developmentu zakłada:
- Wsparcie pięciu doświadczonych programistów, którzy z chęcią podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami;
- Bezpłatną naukę zapewniającą niezbędne doświadczenie w przyszłości;
- 100% zdalnego nauczania;
- Elastyczne godziny praktyk;
- Naukę i praktykę w zwinnej metodologii projektowej oraz zbudowanie minimum viable product (MVP) na zasadach jakie obowiązują w projektach komercyjnych.

Nasza oferta skierowana jest do Wydziałów i Biur Karier w całej Polsce, dzięki czemu Państwa studenci będą mieli również możliwość poszerzenia swojej sieci kontaktów. 

W załączniku znajdą Państwo plakat, który może posłużyć jako informacja dla zainteresowanych studentów oraz absolwentów. Bylibyśmy wdzięczni za dystrybucję informacji oraz plakatu wśród nich.

Kilka słów o Ragnarson
Ragnarson został założony w 2006 roku jako agencja web deweloperska. W 2019 roku rozpoczęliśmy również działalność inwestycyjną nastawioną na startupy na wczesnym etapie rozwoju i skupione na pozytywnym impakcie. Pracujemy wspólnie z założycielami startupów jako agencja i anioł biznesu, inwestujemy i współtworzymy ich produkty.

Koncentrujemy się na projektach walczących ze zmianami klimatycznymi oraz nierównościami społeczno-ekonomicznymi. Stawiamy na pracę z dojrzałymi osobami o szerokich zainteresowaniach. Cały zespół ma dostęp do kluczowych danych firmowych w oparciu o które podejmuje najważniejsze dla firmy decyzje. Ustawianie samodzielnie pensji przez członków zespołu jest jednym z przykładów takich decyzji.






Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.