EPAM DevOps Fundamentals

Fornalik Łukasz, 2023-07-11 14:34
epam,devops

Kontynuuj swój rozwój dzięki Programowi EPAM DevOps Fundamentals 

Jeśli chcesz nauczyć się praktycznego stosowania metodyki DevOps oraz rozwiązywania skomplikowanych problemów technicznych związanych z testowaniem, wdrożeniem i bezpieczeństwem nowoczesnych systemów - dołącz do Programu DevOps Fundamentals przygotowanego przez ekspertów EPAM!  


Szkolenie DevOps Fundamentals jest kontynuacją kursu DevOps Essentials. Oba programy umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności, które ułatwią rozwój zawodowy skoncentrowany wokół jednej z najpopularniejszych strategii tworzenia oprogramowania. 

Po ukończeniu DevOps Fundamentals zyskasz przydatne w późniejszej pracy umiejętności, m.in.: 

·         Zdobędziesz teoretyczne i praktyczne doświadczenie w różnych aspektach zadań Linux DevOps 

·         Poznasz składnię Bash i odkryjesz, jak używać narzędzi wiersza poleceń AWK i SED do przekształcania tekstu 

·         Zaznajomisz się zarówno z podstawami, jak i zaawansowanymi funkcjami języka Python 

·         Poznasz platformę Docker 


Skorzystaj ze szkolenia już dziś

Kurs polega na samodzielnej nauce za pomocą materiałów edukacyjnych dostępnych online w j. angielskim. Program jest bezpłatny i dostępny dla każdej zarejestrowanej osoby. Możesz z niego skorzystać w dowolnym momencie – nie ma ustalonych dat rozpoczęcia i zakończenia.  

Nie czekaj i już teraz skorzystaj z wyjątkowej możliwości rozwoju! Zarejestruj się, wypełniając formularz online


DevOps to filozofia i kultura tworzenia oprogramowania. Inżynierowie DevOps towarzyszą produktowi na wszystkich etapach jego życia, automatyzują i przyspieszają procesy rozwojowe, a także zwiększają jego wydajność i bezpieczeństwo. Tak cenne umiejętności sprawiły, że eksperci DevOps są obecnie wartościowymi pracownikami na międzynarodowym rynku IT.  


EPAM Systems jest wiodącą firmą świadczącą usługi transformacji cyfrowej i inżynierii produktów, która obsługuje klientów w ponad 50 krajach na sześciu kontynentach. EPAM działa w Polsce od 12 lat w Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Warszawie i Wrocławiu. 


 


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.