Partner Centrum Praktyk i Karier Politechniki Poznańskiej

Stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy; Stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej

10582/2025

Wymagane dokumenty:

• CV

• list motywacyjny z podaniem numeru oferty 45.2025

• skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz uprawnienia/szkolenia


Miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce „Praca w ZUS”


Dodatkowe informacje:

Poszukujemy 1 pracownika na stanowisko na umowę na czas zastępstwa. Nabór będzie składał się z testu składającego się z dwóch części. Część I (oceniana - punktowo) - test wiedzy z zakresu przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej. Część II (oceniana – nie punktowana) – test kompetencyjny. A także z rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego w II Oddziale ZUS w Poznaniu lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy – wywiad on-line. Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie. Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.


Warunki Pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


Wyposażenie stanowiska pracy:

- sprzęt komputerowy,

- sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,

- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

- konieczność poruszania się po całym obiekcie,

- konieczność wykonywania pracy poza biurem,

- konieczność odbywania podróży służbowych,

- budynek 6 -kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze

- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,

- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,

- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,

- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami


Termin, do którego należy składać dokumenty: 23 maja 2025 r.

Wymagania

  • Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie (technik bezpieczeństwa i higieny pracy); aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy i osób wykonujących zadania tej służby; uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa
  • Mile widziane: wyksztalcenie wyższe (bezpieczeństwo i higiena pracy); studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub zarządzanie BHP; 3 lata pracy w służbie BHP; 3 lata pracy związanej z ochroną przeciwpożarową
  • Wymagania dodatkowe: wiedza z zakresu przepisów i zasad BHP; umiejętność obsługi pakietu MS Office; orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój ; negocjowanie i wywieranie wpływu, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, innowacyjność

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Zapewnienie właściwej realizacji zadań i obowiązków w zakresie BHP nałożonych na kierownictwo Oddziału przez przepisy Kodeksu Pracy oraz obowiązujące przepisy w zakresie BHP. Zapewnienie realizacji czynności w zakresie wynikającym z obowiązków właściciela budynku, obiektu budowlanego lub terenu będących we władaniu Oddziału nałożonych Ustawą o ochronie przeciwpożarowej.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-05-26
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Administracja państwowa
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Nie określono
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.