
PRAKTYKA DZIAŁ MARKETINGU
10653/2025
PROMAG S.A. (www.promag.pl) to wiodący na rynku dostawca systemów magazynowych oraz sprzętu transportu wewnętrznego. Od ponad 40 lat wyznaczamy standardy polskiej logistyki wewnętrznej łącząc bogate doświadczenie z nowoczesnością stosowanych rozwiązań. Nasz zespół to ludzie pełni pasji, którzy nieustannie napędzają świat przemysłu do rozwoju oraz tworzą nowe technologie. Dołącz do nas.
OFERTA:
- możliwość odbycia praktyk w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość zdobycia zróżnicowanego doświadczenia w zakresie marketingu oraz poznanie szerokiej gamy technicznego asortymentu
- wsparcie opiekuna, przyjazną atmosferę
- wymianę doświadczeń, dzielenie się wiedzą
- zaświadczenie/referencje o ukończeniu praktyk
- pracę w nowoczesnym budynku (parking dla aut i rowerów)
- miejsce: Poznań, niedaleko Ronda Starołęka (dogodny dojazd komunikacją miejską)
- okres, w którym można odbyć praktyki: lipiec – wrzesień (min. 1 miesiąc)
JAK DO NAS DOŁĄCZYĆ:
Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do aplikowania poprzez stronę internetową www.promag.pl, zakładka kariera/strefa studenta/program praktyk i staży; link: https://promag.pl/strefa-studenta/
Wymagania
- student/ka III-V roku, preferowany kierunek: Zarządzanie
- zainteresowanie zagadnieniami związanymi z marketingiem internetowym, reklamą, PR i social media
- dobra znajomość programów pakietu Microsoft Office
- swobodne poruszanie się po Internecie
- znajomość obsługi programów CorelDRAW, Adobe Photoshop - mile widziane
- dokładność, skrupulatność, rzetelność
- wysoka komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- wsparcie w zakresie tworzenia kampanii promocyjnych firmy
- aktualizacja oraz współtworzenie serwisów internetowych firmy
- tworzenie treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej (strony www, serwisy społ., sklepy internetowe., katalogi, notatki i art. prasowe itp.)
- prace graficzne - aktualizacja i opracowywanie materiałów promocyjnych (np. ulotki)
- poszukiwanie nowych możliwości umacniania marki firmy oraz jej produktów
- tworzenie i praca na bazach danych
- analiza konkurencji