W bits and bytes wspieramy naszych Klientów i Partnerów od 2015 roku świadcząc usługi outsourcingu IT.
Zajmujemy się projektowaniem, wykonaniem, utrzymaniem i monitoringiem infrastruktury informatycznej w sektorze MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw). Inwentaryzujemy i dbamy o cykl życia urządzeń i oprogramowania (wdrożenie, obsługa, serwisowanie, wycofanie z eksploatacji). Zajmujemy się projektowaniem, wykonaniem i obsługą stron internetowych, serwerów hostingowych, domen.
Dostarczamy oprogramowanie takich marek jak: Microsoft, Google, ESET, Stormshield, Safetica, Acronis, senhasegura, Gatewatcher, HolmSecurity, Sekoia, Barracuda i inne, a także oprogramowanie open-source.
Udzielamy pomocy technicznej zdalnie, w naszym biurze oraz w placówkach naszych Klientów.
Pomoc techniczna IT (helpdesk)
10654/2025
Oferujemy bezpłatne praktyki, w ramach których będziesz miał/a możliwość sprawdzenia swojej wiedzy i doświadczenia z zakresu m.in. zarządzania infrastrukturą informatyczną w organizacji, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, udzielania bieżącej pomocy technicznej zdalnie oraz u Klienta. Obsługa zgłoszeń, rozwiązywanie bieżących problemów technicznych i funkcjonalnych: konfiguracja komputerów, drukarek, sprzętu sieciowego, oprogramowania naprawa lub organizacja naprawy sprzętu komputerowego.
Najczęściej zadania polegające na pomocy z oprogramowaniem, licencjami, siecią i jej konfiguracją, drukarkami i skanerami, proste czynności serwisowe (np. wymiana baterii, wymiana dysku itp.).
Możliwość odbycia kursów produktowych online.
Możliwość odbycia praktyki w trybie hybrydowym: zdalnie i stacjonarnie, ale wymagana jest dostępność w umówionych godzinach.
Wymagania
- chęć odbycia bezpłatnych praktyk
- otwartość na bezpośredni kontakt z klientem (np. rozmowy telefoniczne, e-mail, wizyty)
- zaangażowanie
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- obsługa zgłoszeń
- udzielanie bieżącej pomocy technicznej zdalnie oraz na miejscu (rozwiązywanie bieżących problemów technicznych i funkcjonalnych: konfiguracja komputerów, drukarek, sprzętu sieciowego, oprogramowania)
- inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
- naprawa lub organizacja naprawy sprzętu komputerowego