Praktyki w Rhenus Freight Logistics

10669/2025

Jesteś uczniem lub studentem i chcesz dobrze wykorzystać wakacje? 

A może szukasz miejsca, gdzie zrealizujesz obowiązkowe praktyki do szkoły lub na studia?

Jeżeli odpowiedziałeś TAK na jedno z tych pytań świetnie trafiłeś!

Rozpoczynamy wakacyjne praktyki z Rhenus.

To doskonała okazja, by zdobyć realne doświadczenie zawodowe i poznać branżę TSL od środka!

Co oferujemy?

  • Zdobycie cennego doświadczenia w branży – zobaczysz, jak działa nowoczesna logistyka
  • Solidną porcję praktycznej wiedzy – zapoznasz się z dokumentami transportowymi, systemami TMS/WMS
  • Elastyczny grafik – dopasujemy do Twoich wakacyjnych planów
  • Wsparcie opiekuna – szczególnie ważne na start, żebyś czuł/a się pewnie
  • Certyfikat ukończenia praktyk + wpis do CV
  • Szansa na dłuższą współpracę – najlepsi praktykanci mogą zostać z nami na dłużej!

Nie wymagamy doświadczenia – liczy się Twoje zaangażowanie i chęć do nauki.

Czym będziesz się zajmować?

  • Skanowaniem i porządkowaniem dokumentacji transportowej
  • Wprowadzaniem danych do systemu TMS/WMS
  • Kontaktem telefonicznym oraz mailowym z klientem
  • Wsparciem działu w codziennej pracy

Kiedy?

Praktyki będą się odbywać w miesiącach: czerwiec-lipiec–sierpień-wrzesień

Jesteś dostępny tylko w lipcu?

Żaden problem.

Ty decydujesz kiedy możesz odbyć praktyki.

Gdzie?

Swadzim, św. Mikołaja 1, 62-080 Swadzim  

Jak się zgłosić? 

https://www.rhenus.group/career/JR112391/

Zaaplikowałeś? Co dalej?

• Krótka rozmowa telefoniczna – na początek zadzwonimy do Ciebie na około 5-10 minut, aby Cię poznać 

• Spotkanie w naszej siedzibie – zaprosimy Cię na około 20-minutowe spotkanie, podczas którego opowiemy o Twoich zadaniach w czasie praktyk. Wspólnie umówimy grafik.

W wakacje postaw na rozwój i poznaj z nami świat logistyki! 

Plik załącznika

Wymagania

  • Zaangażowanie i chęć do nauki

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Skanowanie i porządkowanie dokumentacji transportowej
  • Wprowadzanie danych do systemu TMS/WMS
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem
  • Wsparcie działu w codziennej pracy

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-06-28
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Logistyka i transport
Rodzaj umowy/współpracy
Praktyka
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Swadzim
Preferowane kierunki
Nie określono
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.