Atalian Poland Sp z .o.o.

Założona w 1944 r. firma Atalian jest obecnie jednym z liderów w branży Facility Management w Europie. W Polsce jesteśmy obecni od 2000r. i prężnie rozwijamy swoją działalność, świadcząc usługi coraz to większej liczbie klientów, umacniając tym samym naszą pozycję na rynku. Nasze obroty w 2023 r. oscylują w granicach 123 mln złotych, zaś obroty całej Grupy Atalian sięgają kwoty 2 miliardów euro. Posiadamy dwa biura: w Krakowie i Warszawie, ale działamy na terenie całego kraju. Koncentrujemy się na zintegrowanym zarządzaniu nieruchomościami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu. Świadczymy również takie usługi jak: obsługa recepcji oraz fit-out - aranżacja powierzchni biurowej, logistycznej i przemysłowej. Obsługujemy różnorodne sektory: - obiekty biurowe - hale magazynowe - centra logistyczne - zakłady przemysłowe - placówki medyczne - placówki oświatowe Naszą misją jest zapewnienie naszym Klientom komfortu prowadzenia własnego biznesu.

Lider utrzymania technicznego obiektu - POZNAŃ

10781/2025

Twój zakres obowiązków

  • Kontrolowanie i bieżąca konserwacja urządzeń infrastruktury technicznej obiektu
  • Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości
  • Przeglądy instalacji budynków oraz usuwanie awarii
  • Prowadzenie i kontrolowanie dokumentacji eksploatacyjnej zgodnie z wytycznymi
  • Koordynowanie prac realizowanych przez zewnętrzne firmy serwisowe, kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac
  • Nadzór nad bezpieczeństwem instalacji i urządzeń znajdujących się na obiektach
  • Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych z prac serwisowych i dodatkowych


Wymagania:

    • Wykształcenie techniczne
    • Konieczne doświadczenie w pracy jako technik
    • Znajomość instalacji, urządzeń i ich obsługi branża elektryczna, HVAC, instalacje BMS, SAP, wod-kan itp.
    • Odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie
    • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania zespołem
    • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
    • Mile widziane Aktualne uprawnienia SEP 1, 2
  • Uprawnienia F-gaz
  • Uprawnienia UDT na podesty ruchome kat. P1


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Miejsce pracy w obiektach magazynowych w Poznaniu dzielnica Nowe Miasto - Żegrze (ul. Obodrzycka)
  • Pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku zróżnicowanym pod względem języka, kultury i doświadczenia
  • Wynagrodzenie uwzględniające dotychczasowe doświadczenie zawodowe
  • Możliwość awansu w strukturze firmy
  • Benefity pracownicze Medicover (opieka medyczna oraz pakiet sportowy),
  • PPE, PPK, ubezpieczenie grupowe PZU
  • Dofinansowania z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  • Bezpłatny dostęp do platformy nauki języków obcych

Wymagania

  • Aktualne uprawnienia SEP 1, 2 kategorii, Uprawnienia F-gaz, Uprawnienia UDT na podesty ruchome kat. P1

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Poszukujemy technika obsługi obiektu, który jednocześnie będzie liderem zespołu.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-08-03
Wysokość wynagrodzenia
7000-8000
Branża
Instalacja/Utrzymanie/Serwis
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Automatyka i robotyka,Budownictwo,Budownictwo zrównoważone / Sustainable building engineering,Edukacja techniczno – informatyczna,Elektroenergetyka ,Elektrotechnika,Energetyka,Logistyka,Mechanika i budowa maszyn,Mechanika i budowa pojazdów,Mechatronika,Zarządzanie i inżynieria produkcji

Kontakt

Opiekun
Mateusz Misiewicz
Adres e-mail Telefon
661991513
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.