Goldbeck

GOLDBECK buduje nowoczesne nieruchomości w Polsce i Europie. Są to hale logistyczne i przemysłowe, budynki biurowe i szkolne, parkingi wielopoziomowe oraz budynki mieszkalne. Prefabrykujemy elementy budynków oraz oferujemy naszym klientom różne usługi - nawet po zakończeniu budowy. Działamy kompleksowo. Jesteśmy stabilnym pracodawcą, a naszym fundamentem pracy jest rozwój pracowników. Poznaj nas bliżej i kształtuj przyszłość branży budowlanej razem z nami!

Inżynier Budowy

10797/2025

Stanowisko oferowane przez GOLDBECK obejmuje współpracę przy realizacji projektów budowlanych pod kierownictwem Kierownika Budowy. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad pracami na budowie, wsparcie techniczne w przygotowywaniu ofert dla klientów, współpracę z podwykonawcami oraz utrzymywanie relacji z inwestorem.

Wymagana jest umiejętność przeglądu i oceny dokumentacji technicznej oraz przygotowywanie zapytań ofertowych. Kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe w kierunku budownictwa, być gotowym do wyjazdów służbowych, posiadać prawo jazdy kat. B oraz znać język niemiecki i/lub angielski.

Oferujemy umowę o pracę na pełny etat, pakiet służbowy, atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie zdrowotne oraz dodatkowe świadczenia socjalne. Praca w stabilnej firmie zapewnia różnorodność zadań i możliwości rozwoju.

Wymagania

  • Ukończone/lub w trakcie studia wyższe na kierunku budownictwo;
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie występowania inwestycji;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie;
  • Dobra znajomość obsługi oprogramowania MS Office, AutoCAD, MS Project;
  • Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i odporność na stres

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Współpraca przy wykonywaniu projektu pod kierownictwem Kierownika Budowy;
  • Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi pracami na budowie pod nieobecność Kierownika Budowy;
  • Wsparcie techniczne w prowadzeniu prac przygotowawczych związanych z ofertami dla klientów;
  • Współpraca z podwykonawcami i nadzorowanie ich pracy na budowie;
  • Utrzymywanie relacji z inwestorem i firmami współpracującymi;
  • Przegląd, kontrola i ocena dokumentacji technicznej;
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych dla podwykonawców;
  • Uczestniczenie w negocjacjach ofertowych;
  • Wsparcie techniczne przy koordynacji projektowej;
  • Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej / powykonawczej;

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-08-10
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Budownictwo/Geodezja
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Komorniki
Preferowane kierunki
Budownictwo,Budownictwo zrównoważone / Sustainable building engineering

Kontakt

Opiekun
Jagoda Karpińska
Adres e-mail Telefon
532 118 266
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.