wpd windmanager Polska

W wpd windmanager GmbH & Co. KG z Bremy w Niemczech jesteśmy liderami na rynku w zakresie technicznej i komercyjnej eksploatacji farm wiatrowych. Zarządzanie farmą wiatrową składa się z kilku różnych usług. Dzięki temu klienci są w stanie stworzyć swój indywidualny system. Poprzez techniczne zarządzanie farmą wiatrową optymalizujemy bieżącą pracę turbin wiatrowych, zapewniając wzrost wydajności. W tym celu zapewniamy m.in. całodobowy monitoring poprzez dyspozytornię lub serwis terenowy, odpowiedzialny za serwis i konserwację farmy wiatrowej. Usługi w zakresie komercyjnego zarządzania farmami wiatrowymi obejmują, na księgowości, kontroling, zarządzanie umowami i ubezpieczeniami. Tworząc efekty synergii, jesteśmy w stanie efektywnie obniżyć bieżące koszty. Od około 20 lat fundusze inwestycyjne, krajowe i międzynarodowe grupy inwestorów, jak również inwestorzy instytucjonalni pokładają wiarę w nasze know-how. Oprócz Niemiec, działamy również w Polsce, Belgii, Chile, Chorwacji, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Kanadzie, Szwecji, Tajwanie i we Włoszech.

Dispatcher - Dyspozytor ruchu sieci

10852/2025

O nas

Wprowadź świeże powietrze do swojego życia zawodowego! Współpracuj z nami nad przyszłością energetyki. Od 1998 roku wpd windmanager dostarcza kompleksowe usługi w zakresie technicznego i komercyjnego zarządzania eksploatacją farm wiatrowych i fotowoltaicznych. Zatrudniamy ponad 480 wysoko wykwalifikowanych pracowników na całym świecie, którzy obsługują 500 farm wiatrowych składających się z 2.800 turbin oraz 78 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy ponad 6.500 megawatów.

informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej: www.windmanager.pl

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie na Umowie o Pracę wraz z dodatkowymi bonusami;
  • Dodatkowy urlop na start oraz wzrastający w zależności od stażu pracy w firmie;
  • Odpowiedzialne stanowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z doskonałą perspektywą na przyszłość;
  • Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość integracji w młodym i przyjaznym zespole;
  • Pewne zatrudnienie w odnoszącej sukcesy i silnie rozwijającej się polsko-niemieckiej firmie;
  • Wiarę w Twoje umiejętności przekładające się w zaangażowanie oraz możliwość podejmowania samodzielnych decyzji;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Pakiet Multibenefit;
  • Dofinansowanie szkoleń / kursów językowych;
  • Work-Life-Balance (dodatkowe dni urlopowe i korzystne rozliczenie nadgodzin, możliwość korzystania z platformy oferującej wsparcie w zakresie kondycji mentalnej).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • spotkania integracyjne
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • brak dress code’u
  • dofinansowanie wypoczynku
  • możliwość uzyskania uprawnień

Zachęcamy do wysyłania CV na adres mailowy: hr-wm-pol@windmanager.pl 

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie techniczne elektryczne (preferowane wyższe techniczne z kierunków związanych z energetyką (w tym energetyka odnawialna, info-energetyka, wytwarzanie i dystrybucja energii, elektroenergetyka, odnawialne źródła energii i pokrewne);
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w energetyce (mile widziane doświadczenie w obszarze OZE);
  • Umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów energetycznych oraz praca z dokumentacją techniczną;
  • Średniozaawansowana znajomość MS Excel;
  • Analityczne myślenie, samodzielność, odpowiedzialność, dbałość o szczegóły i odporność na stres;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2 (w tym słownictwo branżowe);
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Stałe monitorowanie parametrów pracy sieci elektroenergetycznej, w tym napięcia, prądu, częstotliwości obciążenia, produkcji energii, mocy czynnej oraz biernej przy użyciu dedykowanych systemów monitorowania i kontroli;
  • Identyfikacja i niezwłoczna reakcja na awarie, przeciążenia, zwarcia oraz inne nieprawidłowości w pracy sieci i obiektów - koordynacja działań naprawczych;
  • Monitorowanie i kontrola przepływu energii w miejscu przyłączenia do sieci, jej stabilności i optymalnego wykorzystania zasobów;
  • Koordynacja prac eksploatacyjnych i awaryjnych wykonywanych przez zespoły techniczne i serwisowe;
  • Planowanie oraz nadzorowanie operacji ruchowych, takich jak przełączenia, uruchamianie i wyłączanie źródeł OZE oraz urządzeń stacyjnych (SPZ, LRW, ZS, zasilanie awaryjne itp.) oraz inne działania mające na celu utrzymanie ciągłości produkcji energii;
  • Efektywna komunikacja z operatorami systemów dystrybucyjnych (OSD), zespołami technicznymi i partnerami zewnętrznymi w celu zapewnienia ciągłości działania;
  • Prowadzenie dokumentacji ruchowej, raportowanie zdarzeń i awarii, opracowywanie raportów miesięcznych i okresowych według potrzeb organizacji;
  • Ocena i minimalizacja ryzyka związanego z eksploatacją obiektów elektroenergetycznych poprzez identyfikację potencjalnych zagrożeń i opracowywanie strategii zapobiegawczych;
  • Praca zgodna z przepisami i standardami dotyczącymi bezpieczeństwa, jakości usług oraz efektywności.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-08-29
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Energetyka/Gazownictwo
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Elektroenergetyka,Elektrotechnika/Electrical Engineering,Energetyka

Kontakt

Opiekun
Wiktor Weiner
Adres e-mail Telefon
+48 880174068
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.