
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
10855/2025
Jeżeli jesteś osobą:
- komunikatywną,
- potrafiącą współpracować,
- zorientowaną na cel i na jakość,
- elastyczną,
- nastawioną na rozwój,
- posiadającą kompetencje specjalistyczne (negocjacje i wywieranie wpływu, rozwiązywanie problemów, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych).
To zachęcamy do przesłania dokumentów
Wymagane dokumenty:
- list motywacyny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru oferty 154/2025,
- CV,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy,
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji o następującej treści: " Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parleamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w ziązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznycn (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
MIejsce składania dokumentów:
- korespondencyjnie: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, Wydział Kadrowo-Płacowy, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań z dopiskiem na kopercie "Oferta Pracy",
- osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, Sala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie '"Oferta pracy"
- poprzez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty) pod następującym linkiem: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-zarzadzania-nieruchomosciami/3352222
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w gopdzinach urzędowania I Oddziału ZUS w Poznaniu.
Proces Rekrutacji będzie obejmować:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów,
- rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie I Oddziału ZUS w Poznaniu.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona,
- w przypadku składania dokumentów w wersji papierowej wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji,
- do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na pdostawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- system premiowy.
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy io jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęd komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określonye wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera poniżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- koniecznmośc odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach zlokalizowanych na terenie Oddziału na parterze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z p[oziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transfer schodowy,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierane są automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca prakingowe d;a osób z niepełnosprawnościami.
Wymagania
- Wymagania niezbędne:
- - wykształcenie średnie techniczne (elektryczne, elektrotechniczne, budowlane) lub wyższe (elektrotechnika, inżynieria elektryczna lub elektroenergetyka),
- - minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami,
- - minimum 1 rok stażu pracy ogółem.
- Wymagania mile widziane:
- - wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami),
- - posiadanie uprawnień budowlanych umożliwiających projektowanie obiektu budowlanego lub kierowanie robotami budowlanymi związanymi z obiegiem budowlanym, takimi jak: sieci elektryczne, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne,
- - posiadanie uprawnień eksploatacyjnych lub/i dozoru instalacji elektrycznej i teletechnicznej.
- Wymagania dodatkowe:
- - umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- - NORMA lub inny program do tworzenia kosztorysów robót budowlanych.
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- - sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów,
- - przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej głównie w obszarze instalacji elektrycznych i teletechnicznych, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział, w tym prowadzi Książki obiektu,
- - koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach oddziału oraz przeglądy gwarancyjne, głównie w obszarze instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- - ewidencjonuje dane w zakresie zasobów lokalowych TJO, techniczno-budowlanych nieruchomości, raportowania i sprawozdawczości oraz rejestruje inne zdarzenia gospodarcze dotyczące zarządzania powierzchnią TJO.