Wielkopolska Agencja Pracy Sp. z o.o.

Wielkopolska Agencja Pracy od 2005 roku świadczy kompleksowe usługi pracy tymczasowej oraz rekrutacji i selekcji pracowników. Jesteśmy wpisani do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 1649. Nasza Agencja działa w Poznaniu „od zawsze”, dlatego znamy ten rynek jak mało kto. Wiemy, gdzie i w jaki sposób szukać pracowników dla Twojej firmy. Ale to nie wszystko. Na wielkopolskim rynku pracy wyróżniamy się niezwykłą dbałością o proces rekrutacji. Wiemy, że im lepiej poznamy Twoją firmę, jej specyfikę i oczekiwania w stosunku do przyszłego pracownika, tym precyzyjniej określimy profil idealnego kandydata. Z drugiej strony, potencjalnym pracownikom dokładnie wyjaśniamy szczegóły dotyczące stanowiska, dlatego posiadamy jeden z najwyższych wskaźników zatrudnienia oraz lojalności wybranych kandydatów. W codziennej pracy stawiamy przede wszystkim na jakość, a nie na ilość, dzięki czemu mamy stałe grono zadowolonych klientów i pracowników. Liczymy także na Ciebie. ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY.

Pracownik wsparcia oprogramowania budowlanego (AutoCAD, BiK)

10912/2025

Obowiązki:

  • Obsługa szkoleń z autorskiej nakładki na CAD-a i jej wdrażanie (www.bikbik.pl);
  • Udział w szkoleniach, prezentacjach; Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych i artykułów;
  • Instalacja oprogramowania, konfiguracje oraz usługi zdalne u klientów;
  • Prowadzenie szkoleń i konsultacji;
  • Obsługa klientów, prezentacje oprogramowania w firmie i u klientów, również online.
  • Obsługa codziennej korespondencji,
  • Zlecone prace biurowe
  • Czasowe zastępstwo w zespole.

Wymagania:

  • Znajomość oprogramowania AutoCAD lub innego CAD;
  • Posiadanie ogólnej wiedzy budowlanej - mile widziani studenci/ absolwenci kierunku: budownictwo, konstrukcje, mechanika;
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office;

Oferujemy:

  • Pracę od zaraz;
  • Pracę w rodzinnej, stabilnej firmie;
  • Elastyczne godziny pracy w systemie jednozmianowym w przedziale czasowym 8-16 (pon-pt);
  • Zdobycie nowych kwalifikacji i umiejętności.

Wymagania

  • znajomość oprogramowania AutoCAD lub innego CAD;
  • posiadanie ogólnej wiedzy budowlanej - mile widziani studenci/ absolwenci kierunku: budownictwo, konstrukcje, mechanika;
  • podstawowa znajomoś pakietu MS Office;

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Obsługa szkoleń z autorskiej nakładki na CAD-a i jej wdrażanie (www.bikbik.pl)
  • Udział w szkoleniach, prezentacjach;
  • Przygotowywanie materiałów w szkoleniowych, informacyjnych i artykułów;
  • Instalacja oprogramowania, konfiguracje oraz usługi zdalne u klientów;
  • Prowadzenie szkoleń i konsultacji;
  • Obsługa klientów, prezentacje oprogramowania w firmie i u klientów, również online.
  • Obsługa codziennej korespondencji,
  • Zlecone prace biurowe

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-09-27
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Budownictwo/Geodezja
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Budownictwo/Civil Engineering,Budownictwo zrównoważone/Sustainable Building Engineering,Mechanika i budowa maszyn,Transport/Transport

Kontakt

Opiekun
Marek Barszczewski
Adres e-mail Telefon
61 874 70 04
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.