
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (f/m/x)
10978/2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (f/m/x)
Twoje obowiązki:
• Tworzenie i procesowanie not kredytowych
• Przetwarzanie i rejestrowanie zamówień klientów
• Ścisła współpraca z zespołami sprzedaży zewnętrznej i logistyki
• Utrzymywanie i aktualizowanie danych klientów w naszym systemie ERP/CRM
Nasze wymagania:
• Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1) i angielskiego (B1/B2), zarówno w mowie jak i piśmie
• Biegła znajomość narzędzi MS Office (Teams, Excel, Outlook, Word)
• Zorientowanie na szczegóły i dokładny styl pracy
• Silna orientacja na klienta i obsługę
• Doskonałe umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów
Dodatkowym atutem będzie
• Ukończone szkolenie handlowe (najlepiej)
• Doświadczenie z SAP lub Salesforce
• Doświadczenie w pracy w globalnej organizacji
To oferujemy
- Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji
- Udział w ciekawych projektach
- Możliwości rozwoju i szeroka oferta szkoleniowa m.in. dofinansowanie kursów językowych
- Prywatna opieka medyczna Karta multisport
- Pożyczki mieszkaniowe i kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Nagroda roczna
- Elastyczny czas pracy
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy powyżej 30 km od PxCW Premia za polecenie pracownika
- Praca w systemie hybrydowym (w tygodniu: 3 dni biuro w Poznaniu, 2 dni homeoffice)- pełen etat
Prosimy o wysłanie CV w języku angielskim.
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania klikając w poniższy link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=66915d4a1e874659825b233635b28adc
Wymagania
- Handling credit notes with accuracy and efficiency
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Fluent in German (B2/C1) and English (B1/B2), both written and spoken