Phoenix Contact Wielkopolska

Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu i mamy 94 lat doświadczenia na świecie i ponad 25 lat działalności na rynku polskim! W technikach połączeń elektrycznych i automatyce przemysłowej osiągamy pozycję lidera. Nasza praca jest ukierunkowana na tworzenie postępu za pomocą innowacyjnych i inspirujących rozwiązań. Część produkcyjna znajduje się w Nowym Tomyślu (woj. wielkopolskie). W 2018 roku powstał drugi zakład produkcyjny w Tarnobrzegu (woj. podkarpackie), a w 2019 roku otworzyliśmy drugi oddział Budowy Maszyn w Poznaniu. Nasze centrum marketingowo-sprzedażowe znajduje się we Wrocławiu.

Produkujemy 25 tys. artykułów w produkcji ręcznej, półautomatycznej i zautomatyzowanej. Produkty wytwarzane w PxCW znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie trzeba przyłączyć, rozłączyć i przełączyć prąd oraz przesłać dane. Tworzymy również zabezpieczenia przeciwprzepięciowe, czy urządzenia automatyki sterujące nawet najbardziej skomplikowanymi maszynami i robotami. Nasi klienci to największe międzynarodowe koncerny branży elektrotechnicznej.

Pracownik ds. Obsługi Klienta i Logistyki z językiem niemieckim (f/m/x)

10991/2025

Twój zakres obowiązków

  • Pełnisz kluczową rolę w pierwszym kontakcie z naszymi klientami – zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi – wspierając ich w zakresie zapytań, zamówień oraz organizacji transportu.
  • Zapewniasz wsparcie logistyczne dla naszych międzynarodowych oddziałów oraz klientów zewnętrznych.
  • Przetwarzasz zamówienia klientów w systemie SAP, sprawdzasz je oraz obsługujesz pytania związane z realizacją zamówień i transportem.


Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1) i angielskiego (B1/B2), zarówno w mowie jak i piśmie
  • Doświadczenie (1-3 lata) w obsłudze klienta B2B, najlepiej w środowisku międzynarodowym
  • Biegła znajomość narzędzi MS Office (Teams, Excel, Outlook, Word)
  • Wykształcenie logistyczne lub w trakcie nauki CV w języku angielskim


Mile widziane

  • Znajomość systemu SAP TM (Transport Management)
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w globalnej organizacji, szczególnie w strukturach SSC (Shared Service Center)
  • Umiejętność tworzenia i integrowania procesów SSC


To oferujemy

Pracę pełną wyzwań w innowacyjnym Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu

Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji

Elastyczny czas pracy: start 7-9 rano, koniec 15-17 po południu

Możliwość pracy zdalnej: 3 dni w biurze w Poznaniu, 2 dni zdalnie w tygodniu

Udział w ciekawych projektach

Możliwości rozwoju i szeroka oferta szkoleniowa m.in. dofinansowanie kursów językowych

Prywatna opieka medyczna Karta multisport

Pożyczki mieszkaniowe i kasa zapomogowo-pożyczkowa

Nagroda roczna

Dofinansowanie do dojazdów do pracy powyżej 30 km od PxCW

Premia za polecenie pracownika


Osoby zainteresowane zapraszam do aplikacji za pośrednictwem poniższego linku:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c18d70120dee409592b61e30211f2585

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1) i angielskiego (B1/B2), zarówno w mowie jak i piśmie

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Pełnisz kluczową rolę w pierwszym kontakcie z naszymi klientami - zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi - wspierając ich w zakresie zapytań, zamówień oraz organizacji transportu.
  • Zapewniasz wsparcie logistyczne dla naszych międzynarodowych oddziałów oraz klientów zewnętrznych.
  • Przetwarzasz zamówienia klientów w systemie SAP, sprawdzasz je oraz obsługujesz pytania związane z realizacją zamówień i transportem.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-10-25
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Doradztwo/Konsulting
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Logistyka/Logistics

Kontakt

Opiekun
Aleksandra Górka
Adres e-mail Telefon
572 779 423
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.