MCG Logistics Sp. z o.o.

Maszoński Cargo Group to zespół spółek, które swoje DNA budowały w branży transportu ciężarowego. W ciągu 28-letniej historii, rozwijając kompetencje i kulturę pracy zyskaliśmy uznanie wielu klientów na terenie całej Europy. Stało się to okazją do rozbudowania floty do 420 nowoczesnych aut. Rosnąc w siłę i rozwijając swoje możliwości, inwestujemy nasze know-how w nowe sektory, powołując do życia nowe marki. Zaczynając od powierzchni magazynowej w 2023 roku, oddajemy naszym klientom obecnie blisko 72 000 m2 magazynów wysokiego składowania. Odważnie wchodzimy w sektor Pharma & Special Goods spełniając, wysokie wymogi jakościowe. Jesteśmy również bardzo zaangażowani w logistykę intermodalną łącząc różne formy transportu. Takie możliwości dla naszych klientów wymagają również zgranego zespołu i bardzo kompetentnej obsługi. Jeśli poznając nas odczuwasz chęć pracy na proponowanym stanowisku, skontaktuj się z nami i przekaż aplikację rekrutacyjną.

Bezpłatne praktyki w działach Spedycji Międzynarodowej i Floty Kontraktowej - zdobądź doświadczenie!

11017/2025

MCG Logistics od lat buduje swoją pozycję w branży transportu ciężarowego. W ciągu 30 lat działalności, rozwijając kompetencje i kulturę pracy, zdobyliśmy zaufanie klientów w całej Europie. Nasza flota liczy dziś ponad 420 nowoczesnych pojazdów, co pozwala nam realizować najbardziej wymagające zlecenia transportowe. Stale rozwijając możliwości, inwestujemy nasze know-how w nowe sektory i marki. Od 2023 roku oferujemy klientom blisko 72 000 m² powierzchni magazynowej wysokiego składowania. Śmiało wchodzimy również w sektor Pharma & Special Goods, spełniając najwyższe standardy jakościowe. Nasza oferta to wyjątkowa okazja. Masz możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze zarządzania i optymalizacji procesów logistycznych. Będziesz współpracować z doświadczonymi specjalistami, ucząc się nowych umiejętności i poszerzając swoją wiedzę. To świetna szansa, aby wkroczyć w świat logistyki i zdobyć praktyczne umiejętności!

OFERUJEMY:

Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w renomowanej firmie logistycznej

Elastyczne godziny pracy, dostosowane do harmonogramu zajęć

Wsparcie opiekuna przez cały okres trwania praktyk

Przyjazną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole

Możliwość przedłużenia współpracy po zakończeniu praktyk

Zaświadczenie o ukończeniu praktyk

APLIKUJ:

https://maszonski.elevato.net/pl/bezplatne-praktyki-w-dzialach-spedycji-miedzynarodowej-i-floty-kontraktowej-zdobadz-doswiadczenie,ja,72?source=13147


Wymagania

  • Status studenta lub absolwenta kierunków związanych z logistyką, transportem, zarządzaniem lub pokrewnych Zainteresowanie branżą logistyczną i chęć zdobywania wiedzy Dobra znajomość języka angielskiego / niemieckiego w mowie i piśmie Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel, Word) Zdolność do pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej Komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Obserwacja i nauka pracy od doświadczonych członków zespołu Wsparcie w obiegu dokumentów transportowych, zapewniając ich płynność i dokładność Pozyskiwanie wiedzy z zakresu monitorowania i kontroli realizacji zleceń transportowych Nauka obsługi systemów informatycznych do zarządzania transportem Poznanie funkcjonowania giełd transportowych oraz ich roli w branży Pomoc w koordynacji transportów krajowych i międzynarodowych Udział w procesach związanych z planowaniem i monitorowaniem dostaw

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-11-07
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Logistyka i transport
Rodzaj umowy/współpracy
Bezpłatny staż
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Logistyka/Logistics,Transport/Transport
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.