
Jesteśmy firmą z branży IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT. Działamy na rynku klientów edukacyjnych oraz klientów biznesowych. Jesteśmy niedużym, ale zgranym zespołem, który działa od 1995r. Wypracowaliśmy sobie szereg relacji partnerskich, dzięki którym możemy ciągle udoskonalać naszą ofertę kompleksowych rozwiązań informatycznych. Jak działamy? Najpierw rozmawiamy z Klientem i identyfikujemy jego potrzeby. Od tego wszystko się zaczyna. Gdy już zrozumiemy potrzeby klienta tworzymy rozwiązanie, które podniesie jego komfort pracy na wyższy poziom.
Staż BACK OFFICE DZIAŁU SPRZEDAŻY (BRANŻA IT)
11045/2025
Kogo szukamy? Masz potencjał na handlowca IT? Chętnie Cię powitamy w naszym zespole. Na początek oferujemy staż jako back office w dziale handlowym. Zobaczysz jak to wygląda od zaplecza i przekonasz się, jak ważna jest ta rola dla sukcesu całego zespołu. Szukamy materiału na dobrego handlowca, który rozumie biznes, technologię i komunikację biznesową. Masz żyłkę handlowca, lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz się sprawdzić w branży IT? Wyślij nam swoje CV – może to właśnie na Ciebie czekamy!
Co zyskasz
• doświadczenie w dziale sprzedaży w firmie z branży IT
• szkolenia handlowe i produktowe
• szkolenia wewnętrzne i dostęp do wiedzy zespołu
• kontakty handlowe • szansę na stałe zatrudnienie
Wymagania
- mile widziane doświadczenie w zakresie sprzedaży czy marketingu internetowego (również w ramach działalności na rzecz klubu czy też organizacji społecznej)
- umiejętność przygotowywania prezentacji biznesowych
- umiejętność redagowania tekstów marketingowych w języku polskim
- umiejętność tworzenia prostych grafik (Canva)
- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
- dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w biurze w Poznaniu
- gotowość do nauki i elastyczność w działaniu
- umiejętności w zakresie budowania relacji
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- umiejętność priorytetyzacji i realizacji równolegle kilku zadań
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Wsparcie działu handlowego w szerokim aspekcie działań:
- - rejestracja zamówień
- - przygotowywanie protokołów odbioru
- - zbieranie materiałów do wycen
- - przygotowywanie ofert handlowych
- - wprowadzanie i aktualizacja kartotek magazynowych w systemie obsługi sprzedaży i magazynu
- Współpraca z zespołem wdrożeniowym przy bieżących projektach
- Tworzenie i publikacja treści w social media (grafiki, posty, rolki) wg przygotowanego media planu i przy wsparciu i kontroli działu marketingu
- Wyjazdy na konferencje, w których uczestniczy nasza firma