Pracując w TUV Rheinland Polska stale uczysz się czegoś nowego. Niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy posiadasz dostęp do wiedzy oraz technologii, które pozwalają lepiej rozumieć otaczającą nas rzeczywistość. Jako niezależna strona trzecia, TUV Rheinland testuje techniczne innowacje, produkty, usługi i systemy pod kątem bezpiecznego i odpowiedzialnego użytkowania. Dzięki różnorodności świadczonych usług i branż z jakimi współpracujemy, a także dzięki atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń Ty także zyskasz szansę stania się ekspertem.
Specjalista ds. Certyfikacji i Planowania Inspekcji i Audytów
11058/2025
TÜV Rheinland W TÜV Rheinland możesz poszerzać swoją wiedzę i realizować własny rozwój osobisty. Jesteśmy zespołem wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy stawiają sobie odpowiedzialne wyzwania. Pracując w TÜV Rheinland Polska stale uczysz się czegoś nowego. Niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy posiadasz dostęp do wiedzy oraz technologii, które pozwalają lepiej rozumieć otaczającą nas rzeczywistość. Jesteśmy dynamicznym, międzynarodowym graczem w branży usług kontroli produktów, wspierającym zapewnienie jakości i logistykę w branżach w całej Europie. Poszukujemy zmotywowanego Specjalisty ds. Certyfikacji i Planowania Inspekcji i Audytów, który dołączy do naszego zespołu w Poznaniu i będzie przyczyniał się do terminowych i efektywnych procesów kontroli w zróżnicowanych obszarach działalności.
stanowisko: Specjalista ds. Certyfikacji i Planowania Inspekcji i Audytów
miejsce pracy: biuro Poznań (możliwość pracy hybrydowej)
Nasze oczekiwania:
Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej i/lub z klientem B2B
Dodatkowym atutem będzie wiedza/doświadczenie z zakresu planowania, koordynacji i realizacji usług (inspekcji, audytów, koordynacji dostaw lub logistyki, kontroli jakości u poddostawców)
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację mailową, telefoniczną, pracę z dokumentacją oraz udział w szkoleniach, wymianach doświadczeń
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Dokładność i terminowość
Samodzielność, operatywność, kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
Umiejętności organizacyjne: dbałość o szczegóły, efektywne zarządzanie czasem i umiejętność priorytetyzowania zadań.
Kluczowe obowiązki:
Planowanie audytów, inspekcji oraz weryfikacja dostępności zasobów potrzebnych do realizacji usługi
Koordynacja i monitorowanie procesu realizacji audytów
Dbanie o optymalizację procesu audytowania
Praca z dokumentacją – weryfikacja poprawności, kontrola formalna oraz archiwizacja
Wystawianie i wysyłanie dokumentów certyfikacyjnych
Kontakt z klientami i audytorami w zakresie realizowanej usługi
Aktualizacja i utrzymywanie zapisów w bazach danych
Sporządzanie zestawień i rozliczeń
Oferujemy:
stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w obszarze związanym z certyfikacją wyrobów użytkowych
współpracę w gronie specjalistów, w tym w środowisku międzynarodowym
elastyczne godziny rozpoczynania pracy (pomiędzy 7:00 a 9:30)
pakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietów sportowych, ubezpieczenie NNW, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
dodatkowe świadczenia socjalne (dofinansowanie do wypoczynku)
możliwość częściowej pracy zdalnej (po okresie wdrożeniowym)
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania poprzez link: https://career5.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=16203&company=tvrheinlan
Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Wymagania
- Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej i/lub z klientem B2B Dodatkowym atutem będzie wiedza/doświadczenie z zakresu planowania, koordynacji i realizacji usług (inspekcji, audytów, koordynacji dostaw lub logistyki, kontroli jakości u poddostawców) Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację mailową, telefoniczną, pracę z dokumentacją oraz udział w szkoleniach, wymianach doświadczeń Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Dokładność i terminowość Samodzielność, operatywność, kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań Umiejętności organizacyjne: dbałość o szczegóły, efektywne zarządzanie czasem i umiejętność priorytetyzowania zadań.
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Planowanie audytów, inspekcji oraz weryfikacja dostępności zasobów potrzebnych do realizacji usługi Koordynacja i monitorowanie procesu realizacji audytów Dbanie o optymalizację procesu audytowania Praca z dokumentacją - weryfikacja poprawności, kontrola formalna oraz archiwizacja Wystawianie i wysyłanie dokumentów certyfikacyjnych Kontakt z klientami i audytorami w zakresie realizowanej usługi Aktualizacja i utrzymywanie zapisów w bazach danych Sporządzanie zestawień i rozliczeń
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.