TÜV Rheinland

Pracując w TUV Rheinland Polska stale uczysz się czegoś nowego. Niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy posiadasz dostęp do wiedzy oraz technologii, które pozwalają lepiej rozumieć otaczającą nas rzeczywistość. Jako niezależna strona trzecia, TUV Rheinland testuje techniczne innowacje, produkty, usługi i systemy pod kątem bezpiecznego i odpowiedzialnego użytkowania. Dzięki różnorodności świadczonych usług i branż z jakimi współpracujemy, a także dzięki atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń Ty także zyskasz szansę stania się ekspertem.

Specjalista ds. Certyfikacji i Planowania Inspekcji i Audytów

11058/2025

TÜV Rheinland W TÜV Rheinland możesz poszerzać swoją wiedzę i realizować własny rozwój osobisty. Jesteśmy zespołem wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy stawiają sobie odpowiedzialne wyzwania. Pracując w TÜV Rheinland Polska stale uczysz się czegoś nowego. Niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy posiadasz dostęp do wiedzy oraz technologii, które pozwalają lepiej rozumieć otaczającą nas rzeczywistość. Jesteśmy dynamicznym, międzynarodowym graczem w branży usług kontroli produktów, wspierającym zapewnienie jakości i logistykę w branżach w całej Europie. Poszukujemy zmotywowanego Specjalisty ds. Certyfikacji i Planowania Inspekcji i Audytów, który dołączy do naszego zespołu w Poznaniu i będzie przyczyniał się do terminowych i efektywnych procesów kontroli w zróżnicowanych obszarach działalności.

stanowisko: Specjalista ds. Certyfikacji i Planowania Inspekcji i Audytów

miejsce pracy: biuro Poznań (możliwość pracy hybrydowej)

Nasze oczekiwania:

Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów

Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej i/lub z klientem B2B

Dodatkowym atutem będzie wiedza/doświadczenie z zakresu planowania, koordynacji i realizacji usług (inspekcji, audytów, koordynacji dostaw lub logistyki, kontroli jakości u poddostawców)

Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację mailową, telefoniczną, pracę z dokumentacją oraz udział w szkoleniach, wymianach doświadczeń

Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Dokładność i terminowość

Samodzielność, operatywność, kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań

Umiejętności organizacyjne: dbałość o szczegóły, efektywne zarządzanie czasem i umiejętność priorytetyzowania zadań.

Kluczowe obowiązki:

Planowanie audytów, inspekcji oraz weryfikacja dostępności zasobów potrzebnych do realizacji usługi

Koordynacja i monitorowanie procesu realizacji audytów

Dbanie o optymalizację procesu audytowania

Praca z dokumentacją – weryfikacja poprawności, kontrola formalna oraz archiwizacja

Wystawianie i wysyłanie dokumentów certyfikacyjnych

Kontakt z klientami i audytorami w zakresie realizowanej usługi

Aktualizacja i utrzymywanie zapisów w bazach danych

Sporządzanie zestawień i rozliczeń

Oferujemy:

stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w obszarze związanym z certyfikacją wyrobów użytkowych

współpracę w gronie specjalistów, w tym w środowisku międzynarodowym

elastyczne godziny rozpoczynania pracy (pomiędzy 7:00 a 9:30)

pakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietów sportowych, ubezpieczenie NNW, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,

dodatkowe świadczenia socjalne (dofinansowanie do wypoczynku)

możliwość częściowej pracy zdalnej (po okresie wdrożeniowym)


Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania poprzez link: https://career5.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=16203&company=tvrheinlan

Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wymagania

  • Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej i/lub z klientem B2B Dodatkowym atutem będzie wiedza/doświadczenie z zakresu planowania, koordynacji i realizacji usług  (inspekcji, audytów, koordynacji dostaw lub logistyki, kontroli jakości u poddostawców) Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację mailową, telefoniczną, pracę z dokumentacją oraz udział w szkoleniach, wymianach doświadczeń Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Dokładność i terminowość Samodzielność, operatywność, kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań Umiejętności organizacyjne: dbałość o szczegóły, efektywne zarządzanie czasem i umiejętność priorytetyzowania zadań.

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Planowanie audytów, inspekcji oraz weryfikacja dostępności zasobów potrzebnych do realizacji usługi Koordynacja i monitorowanie procesu realizacji audytów Dbanie o optymalizację procesu audytowania Praca z dokumentacją - weryfikacja poprawności, kontrola formalna oraz archiwizacja Wystawianie i wysyłanie dokumentów certyfikacyjnych Kontakt z klientami i audytorami w zakresie realizowanej usługi Aktualizacja i utrzymywanie zapisów w bazach danych Sporządzanie zestawień i rozliczeń

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-11-20
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Inna
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Inżynieria bezpieczeństwa i jakości,Inżynieria chemiczna i procesowa,Inżynieria zarządzania/Engineering Management,Inżynieria środowiska,Zarządzanie i inżynieria produkcji
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.