ASTOR Sp. z o.o.

ASTOR od ponad 30 lat z pasją unowocześnia przemysł dostarczając najnowsze technologie z zakresu automatyzacji produkcji, robotyzacji procesów oraz systemów IT do zarządzania i nadzoru produkcji.

Specjalista ds. sprzedaży systemów intralogistyki

11090/2025

Poszukujemy obecnie osoby, która dołączy do naszego 3-osobowego zespołu sprzedażowego działającego w obszarze intralogistyki. Na co dzień pracujemy na styku relacji z klientem i współpracy z ekspertami z innych działów, dzięki czemu widzimy realny wpływ naszych działań na rozwój całych projektów. Czerpiemy satysfakcję z tego, co robimy - lubimy wyzwania, dobre rozmowy i szukanie najlepszych rozwiązań. Obecnie rozwijamy nasz zespół i szukamy osoby, która dołączy do nas, by wspólnie budować sukces sprzedaży nowoczesnych systemów intralogistycznych.


Warunki współpracy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
  • Rozwój: szkolenia techniczne Akademii ASTOR oraz rozwijające kompetencje psychospołeczne.
  • Unikalne benefity: możliwość wypożyczenia campera, wynajmu domku w Hubie, zniżki na telefon/tablet i abonament sieciowy,
  • Standardowe dodatki: opieka zdrowotna, dofinansowanie do obiadów, języka obcego, udział w eventach firmowych (kolacja firmowa, mikołajki itp.)
  • Dostęp do topowych technologii z branży automatyzacji i robotyzacji.
  • I… na sam koniec: praca w przyjaznej atmosferze (ale u nas dbamy o nią na poważnie!)



Jak wygląda proces rekrutacyjny?

1. Weryfikacja CV - po analizie CV skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

2. Spotkanie online - rozmowa z rekruterem (ok. 45 min) przez Teams.

3. Spotkanie stacjonarne - rozmowa z Kierownikiem Działu Inżynieringu i Zarządzania Projektami (ok. 1 h) w siedzibie: ul. Feliksa Wrobela 3, Kraków.

4. Uzupełnienie kwestionariusza DISC - pozwoli nam przeanalizować preferowane style zachowań w pracy.

5. Spotkanie z Zarządem - rozmowa z Prezesem firmy ASTOR oraz Dyrektorem Działu ds. Ludzi i Wartości (ok. 2 h).

6. Decyzja - ogłoszenie wyników rekrutacji.

Wymagania

  • Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane kierunki: Automatyka i Robotyka, Mechatronika, Inżynieria Produkcji, Mechanika),
  • Podstawowej wiedzy z zakresu automatyki, robotyki lub intralogistyki,
  • Min. 2 lata doświadczenia komercyjnego w środowisku przemysłowym (automatyka, robotyka, intralogistyka),
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B1,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość na częste wyjazdy służbowe.

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa zapytań ofertowych
  • Przygotowywanie i prezentacja rozwiązań technicznych
  • Prowadzenie spotkań handlowych i wizyt u klientów
  • Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych i targach
  • Prowadzenie klienta przez cały proces sprzedaży
  • Organizacja własnej pracy i inicjowanie działań handlowych

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-11-29
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Produkcja/Przemysł
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Automatyka i robotyka/Automatic Control and Robotics,Elektrotechnika/Electrical Engineering,Mechanika i budowa maszyn,Mechanika i budowa pojazdów/Mechanical and Automotive,Mechatronika/Mechatronics

Kontakt

Opiekun
Natalia Porębska
Adres e-mail Telefon
509 729 895
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.