ASTOR od ponad 30 lat z pasją unowocześnia przemysł dostarczając najnowsze technologie z zakresu automatyzacji produkcji, robotyzacji procesów oraz systemów IT do zarządzania i nadzoru produkcji.
Specjalista ds. sprzedaży systemów intralogistyki
11090/2025
Poszukujemy obecnie osoby, która dołączy do naszego 3-osobowego zespołu sprzedażowego działającego w obszarze intralogistyki. Na co dzień pracujemy na styku relacji z klientem i współpracy z ekspertami z innych działów, dzięki czemu widzimy realny wpływ naszych działań na rozwój całych projektów. Czerpiemy satysfakcję z tego, co robimy - lubimy wyzwania, dobre rozmowy i szukanie najlepszych rozwiązań. Obecnie rozwijamy nasz zespół i szukamy osoby, która dołączy do nas, by wspólnie budować sukces sprzedaży nowoczesnych systemów intralogistycznych.
Warunki współpracy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
- Rozwój: szkolenia techniczne Akademii ASTOR oraz rozwijające kompetencje psychospołeczne.
- Unikalne benefity: możliwość wypożyczenia campera, wynajmu domku w Hubie, zniżki na telefon/tablet i abonament sieciowy,
- Standardowe dodatki: opieka zdrowotna, dofinansowanie do obiadów, języka obcego, udział w eventach firmowych (kolacja firmowa, mikołajki itp.)
- Dostęp do topowych technologii z branży automatyzacji i robotyzacji.
- I… na sam koniec: praca w przyjaznej atmosferze (ale u nas dbamy o nią na poważnie!)
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
1. Weryfikacja CV - po analizie CV skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
2. Spotkanie online - rozmowa z rekruterem (ok. 45 min) przez Teams.
3. Spotkanie stacjonarne - rozmowa z Kierownikiem Działu Inżynieringu i Zarządzania Projektami (ok. 1 h) w siedzibie: ul. Feliksa Wrobela 3, Kraków.
4. Uzupełnienie kwestionariusza DISC - pozwoli nam przeanalizować preferowane style zachowań w pracy.
5. Spotkanie z Zarządem - rozmowa z Prezesem firmy ASTOR oraz Dyrektorem Działu ds. Ludzi i Wartości (ok. 2 h).
6. Decyzja - ogłoszenie wyników rekrutacji.
Wymagania
- Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane kierunki: Automatyka i Robotyka, Mechatronika, Inżynieria Produkcji, Mechanika),
- Podstawowej wiedzy z zakresu automatyki, robotyki lub intralogistyki,
- Min. 2 lata doświadczenia komercyjnego w środowisku przemysłowym (automatyka, robotyka, intralogistyka),
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B1,
- Prawo jazdy kat. B,
- Gotowość na częste wyjazdy służbowe.
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa zapytań ofertowych
- Przygotowywanie i prezentacja rozwiązań technicznych
- Prowadzenie spotkań handlowych i wizyt u klientów
- Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych i targach
- Prowadzenie klienta przez cały proces sprzedaży
- Organizacja własnej pracy i inicjowanie działań handlowych
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.