COMARCH SA
Comarch specjalizuje się w systemach zarządzania przedsiębiorstwem ERP, bezpieczeństwem informatycznym, systemach CRM i wsparcia sprzedaży, komunikacji elektronicznej, Internecie Rzeczy oraz business intelligence. Od ponad 25 lat tworzy rozwiązania łatwe w konfiguracji, rozwijające się wraz z biznesem klientów i odpowiadające na ich potrzeby. Comarch zdobył doświadczenie w najważniejszych branżach dzięki projektom zrealizowanym dla największych polskich i światowych marek na 6 kontynentach w ponad 100 krajach. Jako globalny producent oprogramowania z polskimi korzeniami posiada nie tylko własne działy badawczo-rozwojowe złożone z wysokiej klasy inżynierów IT, ale także centra danych umożliwiające świadczenie usług w wielu modelach, w tym SaaS, Cloud i Managed Services. Realizujemy projekty w obszarach: telekomunikacja, IoT, administracja publiczna, usługi, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa, e-Zdrowie, finanse, bankowość i ubezpieczenia.

Konsultant asysty technicznej (2nd Line Support)

11102/2025

Dla Ciebie

  • Rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych
  • Zróżnicowane zadania Service Desk – analiza, konfiguracja, kontakt z klientem, odpowiadanie na zgłoszenia, testowanie
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (2 dni pracy zdalnej, 3 dni z biura)
  • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń

--

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji poprzez formularz: https://kariera.comarch.pl/praca/konsultant-asysty-technicznej-2nd-line-support-2140/

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyka, matematyka, telekomunikacja lub pokrewne)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia klienta IT lub w zespole inżynierów systemowych jako m.in. System Engineer/ IT Specialist lub IT Support Specialist
  • Praktyczna umiejętność zarządzania zgłoszeniami w systemach ticketowych
  • Rozumienie działania aplikacji Telecom OSS/BSS oraz cyklu wsparcia dla wdrożeń produkcyjnych
  • Umiejętność przetwarzania i tworzenia danych w formatach JSON i XML
  • Znajomość: środowiska Linux, relacyjnych baz danych i podstaw programowania, baz danych: Oracle i/lub PL/SQL, systemu GIT, praktyk CI/CD, metodologii ITIL

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Wsparcie techniczne (L2) klientów, analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Obsługa zgłoszeń w systemie, a także monitorowanie ich statusu i dotrzymywanie ustalonych terminów reakcji (SLA)
  • Monitorowanie i utrzymanie środowiska produkcyjnego oraz reakcja na zdarzenia wykryte przez systemy
  • Zarządzanie aplikacjami i danymi, instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazach danych za pomocą skryptów SQL
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
  • Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej, opisującej procesy rozwiązywania problemów

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-12-05
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Telekomunikacja
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Teleinformatyka

Kontakt

Opiekun
Anna Gamrot
Adres e-mail Telefon
+48 12 646 1000
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.