COMARCH SA
Comarch specjalizuje się w systemach zarządzania przedsiębiorstwem ERP, bezpieczeństwem informatycznym, systemach CRM i wsparcia sprzedaży, komunikacji elektronicznej, Internecie Rzeczy oraz business intelligence. Od ponad 25 lat tworzy rozwiązania łatwe w konfiguracji, rozwijające się wraz z biznesem klientów i odpowiadające na ich potrzeby. Comarch zdobył doświadczenie w najważniejszych branżach dzięki projektom zrealizowanym dla największych polskich i światowych marek na 6 kontynentach w ponad 100 krajach. Jako globalny producent oprogramowania z polskimi korzeniami posiada nie tylko własne działy badawczo-rozwojowe złożone z wysokiej klasy inżynierów IT, ale także centra danych umożliwiające świadczenie usług w wielu modelach, w tym SaaS, Cloud i Managed Services.
Realizujemy projekty w obszarach: telekomunikacja, IoT, administracja publiczna, usługi, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa, e-Zdrowie, finanse, bankowość i ubezpieczenia.
Konsultant asysty technicznej (2nd Line Support)
11102/2025
Dla Ciebie
- Rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej
- Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
- Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
- Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych
- Zróżnicowane zadania Service Desk – analiza, konfiguracja, kontakt z klientem, odpowiadanie na zgłoszenia, testowanie
- Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (2 dni pracy zdalnej, 3 dni z biura)
- Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
--
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji poprzez formularz: https://kariera.comarch.pl/praca/konsultant-asysty-technicznej-2nd-line-support-2140/
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyka, matematyka, telekomunikacja lub pokrewne)
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia klienta IT lub w zespole inżynierów systemowych jako m.in. System Engineer/ IT Specialist lub IT Support Specialist
- Praktyczna umiejętność zarządzania zgłoszeniami w systemach ticketowych
- Rozumienie działania aplikacji Telecom OSS/BSS oraz cyklu wsparcia dla wdrożeń produkcyjnych
- Umiejętność przetwarzania i tworzenia danych w formatach JSON i XML
- Znajomość: środowiska Linux, relacyjnych baz danych i podstaw programowania, baz danych: Oracle i/lub PL/SQL, systemu GIT, praktyk CI/CD, metodologii ITIL
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Wsparcie techniczne (L2) klientów, analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
- Obsługa zgłoszeń w systemie, a także monitorowanie ich statusu i dotrzymywanie ustalonych terminów reakcji (SLA)
- Monitorowanie i utrzymanie środowiska produkcyjnego oraz reakcja na zdarzenia wykryte przez systemy
- Zarządzanie aplikacjami i danymi, instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
- Korekta danych w bazach danych za pomocą skryptów SQL
- Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
- Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej, opisującej procesy rozwiązywania problemów
Szczegóły
Oferta ważna do2025-12-05
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Telekomunikacja
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Teleinformatyka
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.