Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Poznania
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Poznania zajmuje się zapewnieniem porządku prawnego w budownictwie na terenie miasta Poznania. Nasze cele strategiczne to stymulowanie profesjonalizmu działania uczestników procesu budowlanego, zachowanie sprawności infrastruktury techniczno – budowlanej miasta Poznania oraz likwidacja niekontrolowanych ingerencji w ład przestrzenny miasta Poznania. Obecnie chcemy zaprosić studentów do skorzystania z oferty bezpłatnej praktyki w naszym Inspektoracie. Do udziału w praktyce zapraszamy osoby, które chcą zdobyć doświadczenie zawodowe i poznać specyfikę pracy w jednostce budżetowej.

INSPEKTOR W REFERACIE NADZORU KRAJOBRAZOWEGO

11110/2025

Wszystkie dodatkowe informacje zawarte w załączniku oraz pod linkiem:

https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/poznan/inspektor,157686,v7

Plik załącznika

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
  • znajomość przepisów ustawy KPA
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
  • Wykształcenie: wyższe budowlane lub z zakresu planowania przestrzennego
  • Doświadczenie zawodowe praktyka w pracy w organach administracji publicznej,
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy indywidulanej oraz pracy w zespole
  • umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • odporność na stres
  • znajomość uchwały krajobrazowej obowiązującej na terenie miasta Poznania

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • kontrolowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z przepisami prawa budowlanego i uchwały krajobrazowej, a także z innymi aktami prawa miejscowego,
  • kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego oraz aktów prawa miejscowego
  • prowadzenie postępowań administracyjnych.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-12-07
Wysokość wynagrodzenia
5000-5500
Branża
Administracja państwowa
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
POZNAŃ
Preferowane kierunki
Architektura/Architecture,Budownictwo/Civil Engineering,Budownictwo zrównoważone/Sustainable Building Engineering
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.