Specjalista AI (Legal Tech)

11133/2025

Specjalista AI (Legal Tech)

Poznań | Pełen etat (tryb hybrydowy)

Chcesz mieć realny wpływ na tworzenie narzędzi, które zmieniają sposób pracy kancelarii prawnych - nie tylko w teorii, ale w codziennej praktyce? W Dudkowiak & Putyra łączymy ponad 32-letnie doświadczenie prawne z nowoczesnym podejściem do technologii.

Pracujemy nad rozwiązaniami, które usprawniają pracę zespołów prawnych, zwiększają efektywność i bezpieczeństwo operacyjne, a jednocześnie odpowiadają na dynamiczne potrzeby klientów w Polsce i za granicą. Dołącz do nas i buduj z nami przyszłość legal tech - krok po kroku, z realnym wpływem i w otwartym środowisku współpracy.


Zakres obowiązków
Automatyzacja i optymalizacja procesów w Kancelarii, realizowana we współpracy z Partnerami Zarządzającymi oraz Kierownikami Działów - w tym w szczególności:

  • Wdrażanie rozwiązań AI w różnych obszarach działalności Kancelarii – od zespołów merytorycznych, przez marketing, po dział finansowy.
  • Automatyzacja generowania dokumentów: uzupełnianie szablonów (Word/Google) danymi z formularzy, tworzenie paczek dokumentów dla klientów.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa informacji: zarządzanie dostępami, wdrożenie wieloskładnikowego uwierzytelniania, procedury obiegu informacji i tworzenia kopii zapasowych.
  • Szkolenia wewnętrzne: krótkie demonstracje („jak używać”), praktyczne ściągi dla zespołów.
  • Raportowanie efektów wdrożeń: proste wskaźniki (czas, liczba błędów, korzyści) oraz rekomendacje do dalszych iteracji.

Przykładowe obszary projektowe:

  • Moduł AI do wstępnej oceny spraw i szkicu opinii (z listą ryzyk i checklistą dla prawnika).
  • Generator dokumentów oparty o formularze.
  • Uporządkowanie dostępów i rejestru zmian w dokumentach.
  • Proste integracje z używanymi edytorami i narzędziami pracy.

Kogo szukamy:

Wymagania:

  • Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność i „checklistowe” podejście.
  • Umiejętność formułowania jasnych poleceń dla narzędzi AI i ich testowania.
  • Swoboda w pracy z dokumentami Word/Google i szablonami.
  • Świadomość ryzyk związanych z danymi (RODO, poufność).
  • Doświadczenie w automatyzacji zadań (np. łączenie formularzy z dokumentami, reguły przepływu).

Mile widziane:

  • Podstawy pracy z bazami wiedzy (kontrola źródeł).
  • Zmysł upraszczania procesów.

Co oferujemy:

  • Pracę na pełen etat; tryb hybrydowy (z niewielkim wymiarem pracy stacjonarnej).
  • Realny wpływ na rozwiązania - praca blisko partnerów i kierowników działów.
  • Przyjazną kulturę pracy, zgrany zespół i rozwój kompetencji.
  • Biuro w centrum Poznania.
  • Dodatkowo: słodkie poniedziałki, owocowe wtorki, wyjścia integracyjne, udział w wydarzeniach.

Wynagrodzenie

Prosimy o podanie oczekiwań finansowych (widełek) w zgłoszeniu. (Jeśli wolisz, podaj również preferencję co do formy współpracy – rozważymy.)

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  1. Zgłoszenie - prześlij CV lub link do profilu na adres: rekrutacja@dudkowiak.com Temat wiadomości: Specjalista AI - Imię i Nazwisko.
  2. Rozmowa - spotkanie z osobą prowadzącą projekt i przedstawicielem działu.
  3. Decyzja i informacja zwrotna - każdy kandydat otrzyma informację zwrotną.

Klauzula RODO

Prosimy o dopisanie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Dudkowiak & Putyra sp. k. Z pełną treścią klauzuli informacyjnej zapoznasz się po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Wymagania

  • Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność i "checklistowe" podejście.
  • Umiejętność formułowania jasnych poleceń dla narzędzi AI i ich testowania.
  • Swoboda w pracy z dokumentami Word/Google i szablonami.
  • Świadomość ryzyk związanych z danymi (RODO, poufność).
  • Doświadczenie w automatyzacji zadań (np. łączenie formularzy z dokumentami, reguły przepływu).

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Wdrażanie rozwiązań AI w różnych obszarach działalności Kancelarii - od zespołów merytorycznych, przez marketing, po dział finansowy.
  • Automatyzacja generowania dokumentów: uzupełnianie szablonów (Word/Google) danymi z formularzy, tworzenie paczek dokumentów dla klientów.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa informacji: zarządzanie dostępami, wdrożenie wieloskładnikowego uwierzytelniania, procedury obiegu informacji i tworzenia kopii zapasowych.
  • Szkolenia wewnętrzne: krótkie demonstracje ("jak używać"), praktyczne ściągi dla zespołów.
  • Raportowanie efektów wdrożeń: proste wskaźniki (czas, liczba błędów, korzyści) oraz rekomendacje do dalszych iteracji.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-12-14
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Technika/Inżynieria
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Julia Pawlak
Adres e-mail Telefon
799128035
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.