Ogłoszenie

Process Automation Internship

11135/2025

Our benefits

  • Work in an international environment in a modern office in Poznań;
  • Flexible working hours according to the agreed schedule (min. 20-25h per week);
  • Hybrid work: 3 days working in the office, 2 days working remotely;
  • Mentorship and support from colleagues experienced in automation and Shared Services processes;
  • Access to the LinkedIn Learning platform;
  • Multisport card.

Wymagania

  • Have intermediate proficiency in VBA for automating tasks (mandatory condition);
  • Display IT-savviness with a knack for testing innovations and learn new technologies;
  • Feel comfortable with the Microsoft environment and product range - and open to learn more;
  • Communicate fluently in Polish and English, both written and spoken (C1, B2+);
  • Have an organized way of working, be reliable and proactively communicative regarding progress and challenges;
  • Be proactive, self-reliant, driven and committed to find a way to the agreed goal;
  • Possess an analytical, methodical and conceptual mindset;
  • Be oriented on process, solutions and data;
  • Learn quickly and independently, using available resources and mentoring;
  • Adapt well to changing circumstances and be flexible;
  • Be able to communicate clearly and effectively while collaborating with multiple coworkers at the same time;
  • Your potentials - you have at least basic skills and are willing to learn: IT-technical and business English; Understanding of the business perspective: Operational performance, quality, cost-effectiveness; Sample technologies: Excel, Power Automate, Power Query + potentially databases, PowerBI, UiPath;

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Act as the technical contact for operational Leaders across Finance, Supply Chain and Purchasing - responsible for turning their automation ideas into practical solutions based on business requirements prepared together with our process support functions;
  • Research and suggest best technical solutions for the agreed project requirements;
  • Ensure implementation readiness and directly execute digitalization projects at different stages: Design, programming (often low-code), testing, production, monitoring - and be responsible for making things happen on time;
  • Create documentation: Solution descriptions and user manuals, as well as project status updates, meeting notes and solution presentations as necessary;
  • Support project preparation and search for new potentials, e.g. through employee observation and reviewing existing process documentation;
  • Identify risks, maintain created solutions and contribute to ensuring standards, corrective measures, optimization and modernization;

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-12-17
Wysokość wynagrodzenia
-
Branża
IT - administracja/bezpieczeństwo
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Automatyka i robotyka/Automatic Control and Robotics,Bioinformatyka,Cyberbezpieczeństwo,Data Science w biznesie,Edukacja techniczno-informatyczna,Elektronika i telekomunikacja/Electronics and Telecommunications,Informatyka/Computing,Inżynieria zarządzania/Engineering Management,Matematyka nowoczesnych technologii,Sztuczna Inteligencja/Artificial Intelligence,Zarządzanie i inżynieria produkcji
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.