COMARCH SA
Comarch specjalizuje się w systemach zarządzania przedsiębiorstwem ERP, bezpieczeństwem informatycznym, systemach CRM i wsparcia sprzedaży, komunikacji elektronicznej, Internecie Rzeczy oraz business intelligence. Od ponad 25 lat tworzy rozwiązania łatwe w konfiguracji, rozwijające się wraz z biznesem klientów i odpowiadające na ich potrzeby. Comarch zdobył doświadczenie w najważniejszych branżach dzięki projektom zrealizowanym dla największych polskich i światowych marek na 6 kontynentach w ponad 100 krajach. Jako globalny producent oprogramowania z polskimi korzeniami posiada nie tylko własne działy badawczo-rozwojowe złożone z wysokiej klasy inżynierów IT, ale także centra danych umożliwiające świadczenie usług w wielu modelach, w tym SaaS, Cloud i Managed Services.
Realizujemy projekty w obszarach: telekomunikacja, IoT, administracja publiczna, usługi, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa, e-Zdrowie, finanse, bankowość i ubezpieczenia.
Junior Service Delivery Specialist with Japanese
11150/2025
Dla Ciebie
- Profesjonalny rozwój zawodowy - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, które pozwolą Ci poznać produkty Comarch, a także nasze procesy wewnętrzne oraz przygotują do roli Service Level Managera w obszarze rozwiązań IT w branży Telco
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
- Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje lingwistyczne
- Elastyczne godziny pracy Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy zdalnej)
--
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji poprzez formularz: https://kariera.comarch.pl/praca/junior-service-delivery-specialist-with-japanese/
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu zadaniami i ich priorytetami zgodnie z ustalonymi ramami czasowymi i standardami
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku Project Managera, lidera/kierownika zespołu supportowego lub wdrożeniowego, SLM
- Płynna znajomość języka japońskiego (min. poziom B2/C1 lub N2/N1), niezbędna do codziennej komunikacji biznesowej, tworzenia dokumentacji i obsługi kluczowych klientów na rynku japońskim
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w obszarze zarządzania projektami w środowisku informatycznym
- Profesjonalne podejście do obowiązków: dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, rzetelność oraz terminowość
- Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz samodyscyplina w organizowaniu własnego czasu
- Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych
- Mile widziana znajomość metodologii ITIL
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- Regularne monitorowanie i raportowanie stanu usług, statusu SLA (Service Level Agreement) i zdefiniowanych KPI
- Budowanie długoterminowej relacji z klientem, zapewnienie spójnej i właściwej komunikacji
- Utrzymywanie stałej komunikacji z klientami i interesariuszami, informowanie o poziomie usług, problemach i planowanych usprawnieniach
- Odpowiedzialność za wsparcie merytoryczne klientów
- Planowanie i koordynowanie prac zespołów supportowych w celu realizacji zdefiniowanych KPI i założeń umowy SLA
- Zarządzanie ryzykiem, zmianą, jakością i kosztami usług oraz nadzór nad fakturowaniem
- Zarządzanie zakresem i pracochłonnością usług
- Projektowanie, negocjowanie i dokumentowanie umów SLA
- Aktualizacja dokumentacji procesowej dla danego klienta
- Współpraca z zespołami współ-świadczącymi usługi
- Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu codziennej pracy zespołu supportowego
Szczegóły
Oferta ważna do2025-12-26
Wysokość wynagrodzenia
-
Branża
IT - programowanie
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Elektronika i telekomunikacja/Electronics and Telecommunications,Informatyka/Computing
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.