ROCKWOOL GBS

W Polsce ROCKWOOL zadebiutował w 1993 roku, a w 2016 otworzyliśmy centrum kompetencyjne ROCKWOOL Global Business Services w Poznaniu, w którym z czasem rozszerzyliśmy swoją działalność również na Warszawę. Od tego momentu wspieramy globalną Grupę ROCKWOOL w obszarach takich jak finanse, księgowość, IT, controlling, badania i rozwój, inżynieria, zakupy, marketing, prawo, data science, Przemysł 4.0, sztuczna inteligencja, HR i wiele innych. Obecnie jesteśmy dynamiczną społecznością, liczącą ponad 700 wykwalifikowanych specjalistek i specjalistów, działających w kulturze równości. Dzięki międzynarodowemu zasięgowi, codzienna praca odbywa się głównie w języku angielskim, a nasi pracownicy i pracowniczki współpracują z zespołami z całego świata - od Europy po Amerykę i Azję. Największą wartością w ROCKWOOL GBS są ludzie. Inwestujemy w ich rozwój poprzez szkolenia, wewnętrzne ścieżki kariery i udział w międzynarodowych projektach. Tworzymy środowisko otwarte i przyjazne zarówno osobom z doświadczeniem, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają karierę. Jako część Grupy ROCKWOOL dokładamy starań, aby nasze działania miały pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo. Wspieramy transformację energetyczną i zrównoważone budownictwo, a nasze zespoły odpowiadają za procesy wspierające ten cel, m.in. poprzez cyfryzację, optymalizację łańcucha dostaw, zarządzanie danymi czy automatyzację procesów. Zrównoważony rozwój to dla nas nie tylko strategia biznesowa, ale integralna część codziennej pracy.

Procurement Trainee

11152/2025

By joining our team, you become a part of the people-centric work environment of a Danish company. You will gain valuable experience in one of our teams which will be a good start in your professional life. Moreover, we offer to our interns: team building events flexible working hours hybrid style of working   Also you will work in a modern office full of comfort zones and activity places in Nowy Rynek building, just a walking distance from the railway station and main Poznan universities located in the city center. We have prepared an onboarding programme for you. This will give you the perfect opportunity to learn the process details and connect with the new team – a close-knit group of people who are always ready to help each other out. It could be a great opportunity to start your professional career with ROCKWOOL!

Wymagania

  • Ideally completed at least two years of Bachelor studies (Business, Supply Chain, Engineering, Logistics or related);
  • Basic procurement or supply‑chain experience (internship or coursework) is an advantage;
  • Strong Excel skills and comfort working with data;
  • Good analytical mindset, attention to detail and ability to follow procedures.
  • Effective communicator in English (intermediate/business level);
  • Availability for ~30 hours per week;
  • Proactive, team‑oriented attitude and willingness to learn in a production environment.

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Support end‑to‑end MRO procurement processes: convert parts lists into RFQs, create purchase requisitions, and assist with PO follow‑up;
  • Contact suppliers to request quotations, collate responses and maintain supplier communication logs;
  • Assist Category Managers with basic price comparisons, spend analysis and tender documentation;
  • Verify incoming parts data and escalate specification gaps;
  • Maintain and update procurement records in SAP/ERP and support master‑data hygiene tasks;
  • Support ad‑hoc procurement projects (e.g., supplier qualification, small tenders) and participate in supplier/factory site visits when applicable.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-12-28
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Budownictwo/Geodezja
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Nie określono
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.