Ogłoszenie

Projektant CAD w branży instalacji technologicznych / procesowych

09182/2024

Jesteśmy biurem projektowym, specjalizującym się w projektowaniu instalacji technologicznych dla przemysłu farmaceutycznego, kosmetycznego oraz spożywczego. Naszymi klientami są Polscy jak i globalni producenci. Współpracujemy również z międzynarodowymi firmami inżynierskimi. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko: Projektant CAD w branży instalacji procesowych Co oferujemy: • Możliwość połączenia pracy z dziennym trybem studiów • Elastyczny czas pracy • Rodzaj umowy dopasowany do preferencji pracownika • Szkolenia wdrożeniowe do pracy w systemach CAD • Po okresie wdrożeniowym możliwość częściowej pracy zdalnej • Możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzania wiedzy z zakresu projektowania instalacji technologicznych • Udział w projektach dla czołowych międzynarodowych klientów z branży Farmaceutycznej oraz FMCG • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie • Przyjazną atmosferę w pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: kontakt@stepco.pl wraz z poniższą zgodą na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wymagania

  • Wykształcenia wyższego technicznego lub w trakcie studiów (4, 5 rok)
  • Znajomość podstaw mechaniki płynów
  • Znajomości oprogramowania CAD - AutoCAD, AutoCAD Plant 3D
  • Znajomość pakietu Office
  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiającej swobodną komunikację
  • Odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w podobnej pracy

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Projektowanie urządzeń oraz instalacji technologicznych w systemach CAD
  • Opracowywanie schematów technologicznych, PFD, P&ID
  • Tworzenie dokumentacji projektowej
  • Udział w spotkaniach projektowych
  • Udział w obliczeniach procesowych / konstrukcyjnych na potrzeby projektu
  • Asysta podczas inwentaryzacji obiektów z wykorzystaniem technologii skanowania 3D
  • W dalszej perspektywie wyjazdy do klienta, nadzory na budowie

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-10-04
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Technika/Inżynieria
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Inżynieria biomedyczna,Inżynieria chemiczna i procesowa,Inżynieria farmaceutyczna,Inżynieria materiałowa,Inżynieria środowiska,Mechanika i budowa maszyn,Technologia chemiczna

Kontakt

Opiekun
Mateusz Szeliga
Adres e-mail Telefon
788483433
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.