
Urząd Miejski w Gnieźnie
INSPEKTOR do WYDZIAŁU DRÓG I BUDOWNICTWA w Urzędzie Miejskim w Gnieźnie
10906/2025
Nabór na stanowisko urzędnicze INSPEKTOR do WYDZIAŁU DRÓG I BUDOWNICTWA REFERATU BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG w Urzędzie Miejskim w Gnieźnie
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy: 1) Zlecanie usług i robót branży drogowej, przygotowywanie materiałów przetargowych, przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy robót i usług, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji przetargowej, zlecanie robót i usług, których realizacja musi się odbywać z zastosowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) Nadzór i kontrola wykonawstwa nad robotami budowlanymi wraz z dokonywaniem odbiorów końcowych tych zadań. 3) Rozliczenie zakończonego zadania inwestycyjnego, przygotowanie dowodów OT, PT, opracowywanie sprawozdań, kontrola zadań pod względem technicznym i rachunkowym, opisywanie faktur.
Plik załącznika
Wymagania
- 1) obywatelstwo polskie
- 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- 3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- 4) wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy,
- 5) znajomość przepisów niezbędnych na danym stanowisku pracy w szczególności: ustawa Prawo budowlane, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o drogach publicznych, ustawa Prawo o ruchu drogowym, rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem.
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- 1) Zlecanie usług i robót branży drogowej, przygotowywanie materiałów przetargowych, przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy robót i usług, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji przetargowej, zlecanie robót i usług, których realizacja musi się odbywać z zastosowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- 2) Nadzór i kontrola wykonawstwa nad robotami budowlanymi wraz z dokonywaniem odbiorów końcowych tych zadań.
- 3) Rozliczenie zakończonego zadania inwestycyjnego, przygotowanie dowodów OT, PT, opracowywanie sprawozdań, kontrola zadań pod względem technicznym i rachunkowym, opisywanie faktur.