R. Twining and Company Sp. z o. o.

Jesteśmy obecnie drugim co do wielkości producentem herbaty na świecie. Firma znana jest dziś jako Twinings Ovo i jest częścią dużej organizacji, Associated British Foods (ABF). ABF jest międzynarodową grupą firm z branży produkcji artykułów spożywczych i handlu detalicznego, z wynikami sprzedaży na poziomie 15,4 miliarda funtów i zatrudniającą 133,000 pracowników w 50 krajach.


Twinings jest częścią dużego koncernu, ale podąża własną drogą. Nieskrępowani biurokracją, tworzymy wysoce konkurencyjne strategie, oparte na lokalnych warunkach, kreatywnym marketingu i inwestycjach w markę. Jesteśmy dynamiczni i elastyczni, oddani tworzeniu produktów najwyższej jakości w oparciu o etykę postępowania. Sprawnie wdrażamy nasze pomysły i innowacje i rozwijamy je na szybko zmieniającym się rynku globalnym tak, jak to robił nasz założyciel Thomas Twining ponad 300 lat temu.

Operator Techniczny - dział utrzymania ruchu

10981/2025

Świetni ludzie pracują tutaj .


Szukasz pracy, w której każdy dzień przynosi nowe wyzwania, a różnorodność i współpraca są naprawdę ważne? Chcesz pracować w miejscu, które docenia indywidualność, wspiera rozwój i zachęca do podejmowania inicjatywy? W TwiningsOvo właśnie tak wygląda codzienność. Tworzymy zespół ludzi, którzy nie tylko wykonują swoje obowiązki, ale naprawdę angażują się w to, co robią.


Szukamy osób z pasją do marki i chęcią, by robić swoją pracę jak najlepiej. W zamian oferujemy atrakcyjny pakiet benefitów – to nasz sposób na okazanie, jak bardzo cenimy naszych pracowników. To stanowisko to szansa na rozwój, zdobycie cennego doświadczenia i dostęp do narzędzi, które pomogą Ci realizować ambitne cele.


Operator Techniczny odpowiada za utrzymanie parku maszynowego, przeprowadzanie planowanych oraz prewencyjnych przeglądów oraz za wdrażanie nowych maszyn oraz urządzeń do produkcji na terenie zakładu w Swarzędzu.

Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. działy utrzymania ruchu, zakłady mechaniczne, prace serwisowe)
  • Mile widziane zainteresowanie mechaniką, automatyką, elektryką
  • Gotowość do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowym (pon. - pt.)
  • Podstawowa umiejętność pracy na komputerze
  • Umiejętność odczytywania rysunku technicznego

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • Utrzymanie sprawności parku maszynowego (usuwanie awarii i usterek)
  • Analizowanie przyczyn awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych
  • Przeprowadzanie inspekcji, czyszczeń, smarowań, napraw planowych i nieplanowych urządzeń, inicjowanie zmian technicznych
  • Kontrola zapasów części zamiennych
  • Utrzymywanie procesów produkcyjnych według ustalonych parametrów

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-10-24
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Produkcja/Przemysł
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Swarzedz
Preferowane kierunki
Elektrotechnika/Electrical Engineering,Mechanika i budowa maszyn

Kontakt

Opiekun
Wiktor Hołubowski
Adres e-mail Telefon
+48 538 073 726
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.